Kako prepoznati potrebe klijenta, jasno i fokusirano komunicirati te pregovarati s integritetom u kojem nema ‘pobjednika’ i ‘gubitnika’, doznali su prošle subote polaznici modula o prodaji Akademije Poduzetništvo s povjerenjem održane na Hrvatskom katoličkom sveučilištu u Zagrebu.
Cilj radionice bio je osnažiti poduzetnike da svoje prodajne vještine utemelje na empatiji, jasnoći, i povjerenju odnosno na stvaranju dugoročnih i autentičnih poslovnih odnosa. O tome kako oblikovati vlastiti prodajni stil i strategiju kroz praktične vježbe polaznicima su demonstrirali komunikacijski i prodajni stručnjaci, Ante Mihaljević i Kristijan Rautek.
Osnova svake dugoročne poslovne suradnje je povjerenje, a temelj povjerenja su autentičnost i etika, istaknuli su na predavači.
Rautek: Kada klijent osjeti da ste zaista na njegovoj strani, lakše će iznijeti svoje stvarne brige i želje.
Bez skrivenih motiva
“Kada pristupimo klijentima s poštovanjem, kad iskreno slušamo njihove potrebe i kad bez pritiska pružimo rješenja koja su zaista u njihovom interesu, stvaramo prodajni proces koji nije samo uspješan, već i u skladu s kršćanskim načelima. Naša radionica ne nudi brza rješenja ili trikove za manipulaciju, no želimo vam pomoći razviti prodajni pristup koji je održiv i vrijedan povjerenja vaših klijenata”, istaknuo je Mihaljević.
Naglasili su da svi koji odluče zaplivati poduzetničkim vodama imaju priliku, ali i odgovornost, u svijet prodaje donijeti nešto novo pa dodali da uspjeh u prodaji i osobna načela mogu, i trebaju, ići ruku pod ruku. Ključ svega autentična je empatija koja podrazumijeva da klijentima pristupamo s iskrenim interesom za njihove stvarne potrebe, bez skrivenih motiva, poručili su predavači Akademije PSP.
“Umjesto da odmah nudimo rješenja, najprije pokušajmo razumjeti izazove i želje klijenta. Ova vrsta empatije temelj je za dugoročne odnose i temelj povjerenja. Kada klijent osjeti da ste zaista na njegovoj strani, lakše će iznijeti svoje stvarne brige i želje, što vam omogućuje pružanje rješenja koja imaju pravi smisao”, kazao je Rautek.
Predavači su modul zaključili time kako ‘zatvoriti prodaju’, odnosno finalizirati prodajni proces. U stvarnosti, mnogi prodavači suočavaju se s pritiskom da ‘zatvore posao’, a taj pritisak onda osjeća i klijent. U prodaji s integritetom, cilj je postići dogovor koji klijentu ostavlja dovoljno vremena i slobode da izabere hoće li kupiti ponuđeni proizvod ili uslugu, napomenuli su Mihaljević i Rautek.
Dublji pristup poslovanju
Podsjetimo, Akademiju je organizirala Udruga Poduzetništvo s povjerenjem koja okuplja inicijative Catholic Cro Women i Catholic Cro Men. Započela je 25. siječnja i trajat će do 14. lipnja 2025. godine, a polaznike Akademije PSP očekuju još tri cjelodnevne edukacije uživo na Sveučilištu, subotom od 7 do 18 sati, koje je moguće pratiti pratiti i online.
Cjelodnevna edukacija uključuje jutarnju misu u kapelici HKS-a, tematska predavanja, interaktivne radionice, praktične vježbe te prilike za umrežavanje uz uključene pauze za kavu i ručak.
Program je namijenjen svima koji traže dublji pristup poslovanju, povezan s kršćanskim vrijednostima, ističu organizatori te podsjećaju da zainteresirani još uvijek nisu zakasnili na vlak jer je moguće upisati i pratiti pojedinačni modul. Polaznicima Akademije 12. travnja slijedi modul o financijama gdje će naučiti kako analizirati troškove i prihode, definirati cijene svojih usluga i proizvoda te osigurati financijsku stabilnost i rast svog biznisa, poručili su organizatori Akademije
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu