U 2016. godini ste si poželjeli bolje poslovne rezultate i obećali više raditi na promociji? Došli ste na pravo mjesto po inspiraciju. Jer ako išta trebate uvrstiti u marketinške planove za novu godinu onda su to društvene mreže i vaš nastup na njima, piše BizIT.
No, zaboravite stare načine jer društvene mreže se stalno mijenjaju, poboljšavaju i iz godine u godinu nude nove funkcije i nove mogućnosti. Ako želite svoje kanale komunikacije prilagoditi vremenu i uvesti ih u novu godinu proučite i implementirajte ove novitete:
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu