I krakovska platforma za obuću i odjeću nada se dijelu kolača od hrvatskih potrošača

Autor: Marija Crnjak , 29. srpanj 2021. u 07:29
Osnovan u Poljskoj 2011., Answear nudi proizvode više od 350 svjetskih marki/PD

U prvoj polovici 2021. promet ove e-trgovine rastao za 53%. Hrvatska im je najvažnije tržište u ovoj regiji, a stižu u listopadu.

Na hrvatsko tržište u listopadu stiže Answear.com, poljska digitalna prodajna platforma za markiranu odjeću, obuću i dodatke koja djeluje u regiji Srednje i Istočne Europe.

Tvrtka trenutačno posluje u 7 zemalja, njihova e-trgovina nudi proizvode više od 350 svjetskih marki, a dolazak u Hrvatsku uklapa se u njihovu strategiju širenja poslovanja u široj regiji.

Answear.com pridružuje se time ostalim online trgovinama odjeće bez čvrstih prodavaonica, koje su odnedavno u Hrvatskoj, kao što je Zaful, Aboutyou i Zalando.

“Želimo biti prisutni u svim zemljama srednje i istočne Europe, uključujući sve zemlje Balkana. Stoga nismo mogli propustiti Hrvatsku – ona će zapravo biti naše najvažnije tržište u ovoj regiji. Prodor interneta u Hrvatskoj na visokoj je razini, a statistika i istraživanje tržišta pokazuju da Hrvati vole internetsku kupovinu, kupuju sve spremnije, posebno kada je u pitanju moda. Moda i briga o izgledu važni su za hrvatske potrošače, osobito za žene koje su u središtu naše pozornosti. Konkurencija na tržištu nije jaka kao u zapadnoeuropskim zemljama pa se nadamo da ćemo brzo postati jedan od vodećih u prodaji modnih i lifestyle proizvoda u Hrvatskoj”, izjavila je za Poslovni dnevnik Edyta Gwiazda, controling menažerica Answeara.

Tvrtka Answear osnovana je 2011. godine i posluje u Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Rumunjskoj, Bugarskoj i Ukrajini. Tvrtka je u 2020. ostvarila 90 milijuna eura prihoda uz 14 milijuna posjeta mjesečno i 94 tisuća proizvoda u ponudi.

Samo u drugom kvartalu ove godine prodaja im je porasla za 37% i dosegla 33 milijuna eura, a u cijeloj prvoj polovici godine promet im je rastao za 53%, pohvalili su se nedavno u kompaniji koja ima ambiciozne planove za širenje u budućnosti.

Bajołek

Većina naših kupaca svjesni su online kupci koji znaju prednosti internetske prodaje i ne vraćaju se u stacionarne prodavaonice ni nakon otvaranja.

Na stranicama Answeara navodi se kako planiraju nastaviti inozemno širenje u narednim godinama. Razvojni planovi uključuju ulazak platforme u Rusiju, Kazahstan, Hrvatsku, Sloveniju, Grčku, Litvu, Latviju, Estoniju, Srbiju, Moldaviju i Bosnu i Hercegovinu.

Sva ta tržišta moći će se opsluživati na istoj osnovi kao i ostala, iz središnjeg skladišta u blizini Krakova. Baza aktivnih kupaca koju je izgradila tvrtka zasad je oko 0,9 posto ukupne populacije u 7 zemalja (oko 120 milijuna ljudi) u kojima je Answear prisutan.

Uspjeh tvrtke u skladu je s trendovima rasta poljskog sektora e-trgovine posljednjih godina, što je dodatno potaknula i pandemija, no rast se nastavio i nakon otvaranja fizičkih trgovina, napominju u kompaniji.

“Glavni razlozi za to su proširenje ponude proizvoda, uvođenje mnogih novih marki za prodaju, povećanje zalihe robe, kao i učinkovite marketinške aktivnosti usmjerene na jačanje marke na svim tržištima na kojima društvo trenutno posluje”, kažu u kompaniji koja je u prosincu provela javnu ponudu u ukupnoj vrijednosti od više od 80 milijuna poljskih zlota.

Gwiazda pojašnjava po čemu se Answear razlikuje od ostalih online modnih dućana.

“Kako želimo imati kontrolu nad cijelim distribucijskim lancem, svim njegovim fazama, svi proizvodi skladište se i otpremaju iz našeg centralnog skladišta. To znači da kupac ima jamstvo isporuke svakog naručenog proizvoda, cijela narudžba se šalje u jednom paketu i odmah nakon slanja narudžbe. Povrat robe je također u istom paketu, cijeli je postupak brz i učinkovit, isplativ za tvrtku, a istodobno štitimo okoliš jer je naš ugljični otisak najmanji mogući. Dostava i povrat su potpuno besplatni za kupca, pod uvjetom da je narudžba iznad navedene vrijednosti, što je na svim tržištima oko 40 eura. I na taj način izbjegavamo zagađivanje okoliša transportom i pakiranjem pojedinačnih proizvoda male vrijednosti koji se isporučuju iz različitih skladišta”, ističe Gwiazda, te otkriva da im se zbog toga otkriva prostor za posebne popuste koji drugi nemaju. Kupcima daju dio marže u obliku popusta i programa vjernosti Answear Cluba koji djeluje po modelu povrata novca – 10 posto vrijednosti svake narudžbe položi se na poseban račun koji kupac može koristiti za sljedeće kupnje.

U Answearu ističu i dva vlastita branda, Answear Lab i Medicine, koje stvaraju zajedno s mladim nezavisnim dizajnerima, grafičkim dizajnerima, ponekad s malim buticima i proizvođačima. U marketinškoj komunikaciji se oslanjaju na žene, no zasad ne žele otkrivati koliko planiraju uložiti u oglašavanje na našem tržištu.

Komentirajte prvi

New Report

Close