Klasično pripetavanje visinama stopa rasta gospodarstva i novootvorenih radnih mjesta, te smanjenju birokratskih prepreka i nameta, koje je uoči skorih izbora već započelo, poslodavci ovog puta nastoje još jače usmjeriti prema konkretnijim potezima političkih stranaka i koalicija. U Hrvatskoj udruzi poslodavaca (HUP) u izradi je dokument "HUP-ovih 7", koji bi kroz dva tjedna trebao biti i javno predstavljen, a koji je sukus glavnih tema i zahtjeva poslodavaca iz prethodne predizborne kampanje u 2015.
Broj pitanja s kojima sada poslodavci izlaze pred političke stranke prepolovljen je u odnosu na lanjskih 16. Ovog puta na izborima HUP-ovci žele izbjeći da se ponovno susretnu s obilatim, ali vrlo općenitim odgovorima oko modela kojima će rješavati za razvoj gospodarstva najvažnije probleme. Smanjenjem broja tema HUP želi od političara ovaj put dobiti konkretne odgovore, pa će od svih koji se natječu na parlamentarnim izborima zatražiti detaljne operativne programe po kojima će se djelovati u prvih 100 dana i u prvih godinu dana. Cilj im je, kako doznajemo, pažnju usmjeriti na razvojne prioritete kojima se Vlada mora posvetiti odmah i na kojima će graditi svoj operativni akcijski plan.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu