HTZ u kampanji na 13 tržišta naglašava cjelogodišnji koncept

Autor: Poslovni dnevnik , 28. veljača 2024. u 07:00
Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice/D. Jaramaz/PIXSELL

U kampanji su kao najprepoznatljiviji hrvatski turistički proizvodi posebno istaknuti priroda, aktivni turizam, nautika, eno-gastronomija, kultura…

Hrvatska turistička zajednica započela je s provođenjem brend kampanje koja će trajati do kraja srpnja, a obuhvaća aktivnosti na 13 najvažnijih europskih tržišta koje će se provoditi u različitim vremenskim razdobljima.

Glavni ciljevi kampanje “Experience Croatia… your memories are on us”, uključuju promociju hrvatskog turizma, destinacija i turističkih proizvoda, odnosno cilj je osnažiti prepoznatljivost Hrvatske u globalnim okvirima kroz dodatno jačanje pozicije naše zemlje kao sigurne i atraktivne cjelogodišnje destinacije.

U kampanji su kao najprepoznatljiviji hrvatski turistički proizvodi posebno istaknuti priroda, aktivni turizam, nautika, eno-gastronomija, kultura…

“Daljnja promocija hrvatske turističke ponude bit će najintenzivnija od ožujka do lipnja, odnosno do početka glavne sezone i to kroz isticanje točno određenih turističkih proizvoda od najvećeg interesa za svako pojedino tržište. Uvjereni smo da ćemo kroz ovu kampanju dodatno ojačati poziciju naše zemlje kao visoko kvalitetne cjelogodišnje destinacije koja nudi širok spektar mogućnosti kroz cijelu godinu”, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, dodavši da se očekuje nastavak pozitivnih turističkih trendova.

Tržišta na kojima se provodi brend kampanja su Njemačka, Slovenija, Austrija, Italija, Poljska, Češka, Velika Britanija, Mađarska, Francuska, Nizozemska, Švedska, Slovačka i Švicarska.

Promocija aktivnosti bit će realizirana kroz offline i online medije, odnosno u sklopu televizijskih i radijskih programa, tiskovina, kanala vanjskog i display oglašavanja, društvenih mreža te kanala na YouTubeu. 

Komentirajte prvi

New Report

Close