HTZ traži šest direktora predstavništava, ovo su zemlje za koje idu natječaji

Autor: Marija Crnjak , 16. ožujak 2022. u 14:00
FOTO: Pixabay

Hrvatski turistički sektor za sada samo uočava trend usporavanja rezervacija, ali nema većih otkazivanja, kao ni pada generalnog interesa za putovanjima.

Raspisuje se natječaj za izbor i imenovanje direktora predstavništava Hrvatske turističke zajednice na šest tržišta, s obzirom da direktorima na tržištima Austrije, Češke, Kine, Mađarske, Slovenije i Švedske krajem lipnja ove godine istječu mandati. Odluka o raspisivanju natječaja donijeta je danas na Turističkom vijeću HTZ-a koje je vodila ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac uz prisustvo direktora Hrvatske turističke zajednice Kristjana Staničića.

„Unatoč činjenici što je geopolitička situacija za sektor turizma donijela neizvjesnost i modificirala prvotne planove za turističku 2022. godinu, intenzivno nastavljamo raditi na prilagodbi aktivnosti kojima ćemo zadržati status odgovorne i poželjne turističke destinacije. Na naša emitivna tržišta uz poruku odgovornosti destinacije i fleksibilnosti rezervacija, šaljemo i poruku ekološke, ekonomske i društvene održivosti. Odluke koje su donesene na današnjoj sjednici Turističkog vijeća omogućit će nam da adekvatno odgovorimo na izazove s kojima se turizam susreće, ali i zadržimo poziciju jedne od najuspješnijih destinacija Mediterana“, naglasila je ministrica Brnjac.

„Osim pandemije, koja je snažno utjecala na sektor putovanja u posljednje dvije godine, sada utjecaj na ukupne trendove ima i situacija u Ukrajini. Kao negativnu posljedicu hrvatski turistički sektor za sada samo uočava trend usporavanja rezervacija, ali nema većih otkazivanja, kao ni pada generalnog interesa za putovanjima. Naš je cilj zadržavanje tržišne vidljivosti i kvalitetnih odnosa s partnerima, odnosno želimo pozicionirati našu zemlju kao sigurnu i dobro pripremljenu destinaciju koja svoje goste privlači atraktivnom i kvalitetnom ponudom. Upravo su današnje odluke Turističkog vijeća usmjerene ka postizanju navedenih ciljeva“, izjavio je direktor Staničić.

Članovi vijeća su također usvojili i odluke o raspisivanju Poziva za iskaz interesa za provedbu marketinške suradnje s organizatorima TOP događanja u 2022. godini, odnosno Poziva za iskaz interesa za provedbu marketinške suradnje s vrhunskim hrvatskim sportašima u 2022. godini. Cilj suradnje s organizatorima TOP događanja je podizanje svijesti o Hrvatskoj kao atraktivnoj cjelogodišnjoj turističkoj destinaciji raznovrsne turističke ponude, a što će pozitivno utjecati i na povećanje turističkog prometa te opće potrošnje. Dodatna vidljivost nacionalnog turističkog brenda osigurat će se kroz suradnje s aktivnim vrhunskim hrvatskim sportašima kroz provedbu raznih promotivnih aktivnosti na kanalima komunikacije i oglašavanja.

Sredstva će se dodjeljivati i iz Fonda za turistički nedovoljno razvijena područja i kontinent putem objave Javnog natječaja za dodjelu sredstava za projekte regionalnih turističkih zajednica na turistički nedovoljno razvijenom području i kontinentu, a koji će, prema odluci Turističkog vijeća, biti objavljen na mrežnim stranicama Hrvatske turističke zajednice do 31. ožujka 2022.

Komentirajte prvi

New Report

Close