Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

HTZ poziva partnere, u fokusu izvansezonski event-turizam

Autor: Mladen Miletić
24. rujan 2024. u 22:00
Podijeli članak —
Posebno važnima HTZ smatra događanja izvan glavne turističke sezone te ona koja doprinose povećanju potražnje/Dino Stanin/PIXSELL

Natječaj za top događaje HTZ provodi godinama.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) do 21. listopada provodi javni poziv za iskaz interesa za provedbu marketinške suradnje s organizatorima top događanja u 2025. s ciljem doprinosa nacionalnoj turističkoj promociji i globalne vidljivosti zemlje.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

“Hrvatska je prepoznata kao destinacija bogata događanjima koja često predstavljaju i glavni motiv dolaska turista. Zato i iduće godine planiramo provoditi marketinšku suradnju s organizatorima top događanja od nacionalne važnosti, čime izravno podržavamo promociju ovog segmenta ponude, ali i zemlje u cjelini”, poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) do 21. listopada provodi javni poziv za iskaz interesa za provedbu marketinške suradnje s organizatorima top događanja u 2025. s ciljem doprinosa nacionalnoj turističkoj promociji i globalne vidljivosti zemlje.

“Hrvatska je prepoznata kao destinacija bogata događanjima koja često predstavljaju i glavni motiv dolaska turista. Zato i iduće godine planiramo provoditi marketinšku suradnju s organizatorima top događanja od nacionalne važnosti, čime izravno podržavamo promociju ovog segmenta ponude, ali i zemlje u cjelini”, poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Posebno važnima HTZ smatra događanja izvan glavne turističke sezone te ona koja doprinose povećanju potražnje i utječu na povećanje turističkog prometa i potrošnje u Hrvatskoj.

Natječaj za top događaje HTZ provodi godinama. To su događaji kulturnog, zabavnog, sportskog i drugog sadržaja, a glavni predmet poziva je suradnja kroz promociju u svim fazama provedbe, uz osiguravanje vidljivosti nacionalnog turističkog brenda i komunikacijskih poruka HTZ-a te produkciju različitih foto/video materijala. Pristigle prijave vrednovat će posebno povjerenstvo, a partnere će izabrati Turističko vijeće HTZ-a.

U pozivu se navodi i da se u razmatranje neće uzeti događanja poput hodočašća, proslava godišnjica i obljetnica, natjecanja strukovnih udruženja, sajmova, izložbi, poslovnih skupova (konferencije, kongresi i dr.), online i događanja zatvorenog tipa.

Udio HTZ-a ne može iznositi više od ukupnog troška ulaganja u promociju i vidljivost na inozemnim tržištima, a najviše do 20% ukupnih troškova događanja.

Autor: Mladen Miletić
24. rujan 2024. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close