HTZ izdvaja 41 milijun kuna za strateške projekte

Autor: Marija Crnjak , 21. prosinac 2018. u 14:57
Foto: Duško Marušić/PIXSELL

HTZ raspisuje natječaj za odabir PR agencije i medijske agencije na 16 emitivnih tržišta.

Hrvatska turistička zajednica u razdoblju od prosinca do ožujka raspisat će natječaj za odabir PR agencije i medijske agencije na 16 emitivnih tržišta.

Ukupni budžet za zakup medija na svim emitivnim tržištima uključenim u natječaj za 2019. godinu iznosi više od 42 milijuna kuna, odlučilo je turističko vijeće HTZ-a na jučeranjoj sjednici.

Kako je poznato, u sljedećoj godini planirano je povećanje proračuna HTZ-a za 14 posto, te će iznositi 331 milijuna kuna, što je rezultat povećanja prihoda od boravišne pristojbe sukladno uredbi Vlade i povećanja prihoda od turističke članarine za 4 posto, dok se iz državnog proračuna izdvaja 53 milijuna kuna.

Oko 41 milijun kuna izdvojit će se za provedbu strateških promotivnih kampanja na emitivnim tržištima, odnosno za strateške suradnje s avioprijevoznicima i turoperatorima koji u svojoj ponudi imaju organizirane programe za Hrvatsku.

Za udruženo oglašavanje izdvojit će se 24,6 milijuna kuna. Nakon sjednice Turističkog vijeća održan je 9. Sabor HTZ-a na kojem je usvojen proračun HTZ-a za 2019. godinu. 

Komentirajte prvi

New Report

Close