Miret, hrvatski proizvođač ekoloških tenisica, u velikom je stilu označio povratak domaćih startupa na Kickstarter nakon što je prethodnih par godina njihov prvi izbor bio Indiegogo. U manje od 24 sata Miret je prikupio više od 26.000 dolara od 231 podržavatelja, a kampanja traje još 29 dana.
Domagoj Boljar, suosnivač Mireta kaže da je već sad jako zadovoljan, jer je kampanja, koju su pripremali intenzivno šest mjeseci, tako brzo premašila plan za dva i pol puta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu