Mada već odavno živimo u svijetu tehnoloških inovacija oko kojih se u pravilu vrti najviše znatiželje, a potom i novca, te potrebe za umrežavanjem kako bi se otišlo još pokoji poslovni korak dalje, ne treba zaboraviti da je Prostoria, proizvođač luksuznog namještaja nedavno ušla na američko tržište na kojem su već prisutni poznati hrvatski brendovi poput Badela 1862 ili Podravke, dok je ugostiteljski koncept Boogie Lab svoja vrata otvorio u New Yorku, a Muzej iluzija svoju mrežu proširio na više od dvadeset lokacija diljem Amerike.
Ulaznice u prodaji
Na te, kako kaže “na američkom tržištu konkurentne” poslovne iskorake, iako nisu iz tehnološkog sektora, podsjeća Jasmine Golubić, direktorica u tvrtki SiriusXM i predsjedateljica osme po redu godišnje konferencije Udruženja američko-hrvatskih profesionalaca – ACAP (Association of Croatian American Professionals). Ove će se godine održati od 3. do 6. listopada u Caesars Palace hotelu u Las Vegasu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu