Sa završetkom zimskih sezonskih sniženja, ali i usporavanjem inflacije, i dalje se, čini se, ‘otapaju’ cijene nekih roba i usluga u Hrvatskoj, pa se tako i danski maloprodajni lanac za uređenje doma JYSK ovih dana pohvalio konceptom “uvijek niskih cijena”.
Pojedini proizvodi već imaju takvu oznaku, no sada se, tvrde, za više od 1000 artikala – namještaja, tekstila, rasvjete, dekoracija, opreme i dodataka za dom koji čine više od polovice ukupnog asortimana u trgovinama – ista cijena jamči tijekom cijele godine. Što ih je na to ponukalo?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu