Ulaganje u digitalizaciju i punionice električnih vozila trebali bi se hitno naći na listi prioriteta hrvatskog kampinga, koji je u ta dva segmenta vrlo slab. Radi se o ključnim komparativnim prednostima ovog biznisa koje su već aktualne, a buknut će u narednim godinama. Usto, treba razmisliti kako urediti novi hit segment koji se pojavio u kampingu Europe, a to su mikro kampovi koji predstavljaju povratak u divljinu i slobodu kampiranja. Također, u budućim ulaganjima treba razmišljati o tome da se ne smanjuje broj parcela u korist trendovskih mobilnih kućica, u čemu je Francuska otišla do ekstrema, a Hrvatska još ima ravnotežu. Uz vječni nedostatak kadrova i pokretanje ulaganja nakon korone, ovo su neki od ključnih trendova i izazova sektora koje su u četvrtak predstavili sudionici 15. Kongresa hrvatskog kampinga u Tuheljskim Toplicama.
“Nijemci su poludjeli za kampiranjem i imaju daleko najveći porast broja registriranih kampera, njih čak 105 tisuća novih bilo je samo lani, a ukupno ih je u Njemačkoj oko 1,4 milijun. Usto, sve više traže eko kampove, na google tražilici potražnja je u 4 godine porasla za 100 posto. Hrvatska ima jedan od najuređenijih i najkvalitetnijih kamping sektora u Europi, odmah ste iza Italije i Francuske po broju kampova s ozbakom Superplatz. Vodite po broju kampova s eko oznakom, no i dalje je to nizak udio od 18 posto i to treba rasti” istaknuo je Uwe Frers, direktor ADAC-ova kamping portala Pincamp.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu