Europljani najviše vjeruju onome što čuju na radiju (55%), potom onom što vide i čuju na televiziji (48%), pročitaju u tiskanim novinama (43%), internetu (35%) i najmanje vjeruju društvenim mrežama (20%). Opći je to zaključak Eurobarometra koji je 2015. godine u svakoj članici EU i još pet europskih zemalja oči u oči ispitao oko tisuću građana starijih od 15 godina.
Zanimljiv je i rječit podatak da od 33 zemlje samo stanovnici Albanije imaju visoko povjerenje u društvene mreže, dok stanovnici Velike Britanije, Švedske i Luksemburga najmanje vjeruju informacijama plasiranim tim putem. U samo 12 zemalja, većinom u istočnoj Europi, internet je pozitivno ocijenjen, a inače je tendencija da mu se ne vjeruje.
Približavanje publici
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu