U 2018. godini, u periodu od 25. ožujka do 27. listopada, uvedeno je više od 70 novih redovnih linija, dok je rast ukupnog broja rotacija 15% u odnosu na 2017. godinu. Navedeni rast predstavlja povećanje broja rotacija s 29.843 rotacije u 2017. na više od 34.400 rotacija u 2018. godini.
„Ključni ciljevi koje smo definirali podrazumijevaju pozicioniranje Hrvatske kao atraktivne cjelogodišnje turističke destinacije koja je ujedno vrlo dobro prometno povezana, posebice u kontekstu aviolinija koje su ključni segment produljenja turističkog prometa na razdoblja pred i posezone. Upravo smo s tim ciljem ove godine po prvi put proveli značajniju suradnju s avioprijevoznicima i organizatorima putovanja iz inozemstva“, poručio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu