Hrvatska ulazi u projekt vrijedan 3 milijarde kuna, skuplji i od izgradnje Pelješkog mosta

Autor: Poslovni.hr/Hina , 16. veljača 2020. u 09:35
Foto: Matija Habljak

Ugovor o gradnji potpisuje se uskoro s turskom tvrtkom Cengiz.

Ministar prometa Oleg Butković u subotu je, gostujući u Dnevniku Nove TV, najavio kako se uskoro potpisuje ugovor s turskim izvođačem o rekonstrukciji željezničke pruge Križevci-Koprivnica-mađarska granica, vrijedan 3 milijarde kuna.

”Po vrijednosti je to ugovor koji će biti veći nego što je vrijednost Pelješkog mosta. Radi se o pruzi na mediteranskom koridoru, izgradnja kolosijeka i rekonstrukcija postojećeg, oko 43 kilometra nove pruge”, pojasnio je Butković.

Ugovor o gradnji, kazao je, potpisuje se uskoro s turskom tvrtkom Cengiz. “Očekujemo da će, kao i u drugim velikim infrastrukturnim projektima u Hrvatskoj i puno naših tvrtki biti uključeno”, napomenuo je resorni ministar.

Butković je najavio i kako se sljedećeg tjedna potpisuje ugovor za obnovu pruge Savski Marof-Zagreb ‘težak’ 350 milijuna kuna, a poručio je i kako zbog koronavirusa nije ugrožena izgradnja Pelješkog mosta.

Komentari (6)
Pogledajte sve

Ponavljam moj komentar jel ga je poslovni izbrisao!

43 kilometra nove pruge košta 3 milijarde(vjerovatno Kuna).”Dragi” ministre,zar to nije previše za toliko km pruge.Ne mogu vjerovati da je to skuplje od stvarno strateškog značaja za RH,Pelješkoga mosta.Dali će ta “strateška” pruga biti od dijamanata.Imam filing da tu nisu čista posla.Još dok su na vlasti,razbacuju se našim novcem,kao i za zlatne wc školjke,npr.Institucije će odraditi svoj posao,”malo sutra”!Treba se osigurati dok još ima vremena,kao i svoja pokoljenja,dok je 99% Hrvata na rubu siromaštva.Užas!

Triput jeftinije bi bilo da smo radili prugu kad se radila A! autocesta, kako rade sve pametne zemlje dok je sva mehanizacija na trasi .

Pazi, turski izvođač, šta nema niko iz Europe ko bi ovo radio

Lik sa slike je prije bio uhljebljen u komunalnoj firmi u Novom Vinodolskom (4 direktora i 2 radnika). Niš koristi kao i danas.

 

New Report

Close