Hrvatska turistička zajednica pokrenula je promotivnu kampanju na Expediji, najvećoj online travel platformi na američkom tržištu koja broji više od 53 milijuna jedinstvenih posjetitelja, te ima najveći potencijal u daljnjem poticanju turističkog prometa s ovog tržišta, javljaju iz HTZ-a.
„Od svih dalekih tržišta za hrvatski turizam je najvažnije upravo američko tržište. Nakon prošle, prve pandemijske godine, u kojoj je Hrvatska bila među rijetkim zemljama koje su primale američke goste, ove smo godine još dostupniji brojnim američkim ljubiteljima putovanja jer tijekom ljetne sezone imamo aktivna dva direktna leta na relaciji New York – Dubrovnik. Sigurni smo kako ćemo ovom kampanjom dodatno pozicionirati našu zemlju kao atraktivnu, kvalitetnu, sigurnu i dobro pripremljenu destinaciju, odnosno kako ćemo tijekom kolovoza i rujna potaknuti nove dolaske i noćenja s američkog tržišta“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, nadodavši kako je u dosadašnjem dijelu godine s ovog tržišta ostvareno oko 510 tisuća noćenja što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 318 posto, dok trenutno u zemlji boravi preko sedam tisuća američkih turista.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu