Želi li i Hrvatska dodatno privući nove velike hotelske brendove u turizmu, morat će prema njima pokazati više dobrodošlice i razumijevanja za njihove poslovne modele, ističe Roko Palmić, dugogodišnji hotelijerski profesionalac, koji je radio u nizu hotelskih tvrtki u Hrvatskoj, Austriji i Crnoj Gori.
Hotelijerstvo u Hrvatskoj, Austriji i Crnoj Gori stalno se razvija i postiže dobre rezultate, ocjenjuje Palmić, koji je niz godina radio za više hotelskih kuća u Hrvatskoj (zagrebačka Esplanade, Sunčani Hvar, Jadranka hoteli..), kao i u Beču (hotel Park Hyatt Vienna i drugi) na visokim menadžerskim pozicijama, a trenutno je direktor marketinga i prodaje novog luksuznog hotela Regent Porte Montenegro u Crnoj Gori.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu