Kako bi ostvarila što veći rast tržišta u nastajanju diljem svijeta sve se više moraju mijenjati i prilagođavati univerzalnim poslovnim pravilima. No da bi bile uspješne, i velike kompanije iz razvijenih zemalja koje žele poslovati na takvim tržištima, svoju poslovnu strategiju trebaju prilagođavati njihovoj kulturi i tržišnim uvjetima.
Naime, Will Mitchell, profesor na američkom sveučilištu Duke, smatra da su upravo tržišta u razvoju trenutno najdinamičnije ekonomije na svijetu, a mogla bi biti i njezin globalni pokretač. Mitchell je o strategijama rasta kompanija prošloga tjedna predavao u Zagrebu kao gost poslovne edukacije "Advanced Program in Business" koju organizira Institut za inovacije i Školska knjiga pod medijskim pokroviteljstvom Poslovnog dnevnika. Za Poslovni dnevnik Mitchell govori o tome kako tržišta u razvoju mogu ostvariti rast, što nas može izbaviti iz krize, ali i na koga se Hrvatska treba ugledati kako bi poveća svoje prilike za rast.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu