Nakon nedavnog službenog predstavljanja na londonskom turističkom sajmu WTM, za koji mjesec zaživjet će novi europski hotelski brend, lanac Quartz Inn Hotels za neovisne održive hotele, a jedno od glavnih tržišta na kojem se planiraju širiti je Hrvatska, gdje već pregovaraju s vlasnicima objekata. Ekskluzivno za Poslovni dnevnik to je potvrdio Ignacio Merino, suosnivač i direktor lanca Quartz Inn Hotels, otkrivši detalje o širenju na barem 100 hotela diljem Europe. Quartz Inn Hotels Ltd. osnovali su Španjolac Merino i Nizozemac Alexander Zawadzki, obojica s bogatim iskustvom u hotelskoj industriji, online putničkim agencijama i startupima za putovanja.
“Mi smo prvi održivi hotelski brend za samostalne hotele u Europi, cilj nam je povezati održivi smještaj iz svih europskih zemalja, uz očuvanje autentičnosti svakog objekta. Pomažemo hotelima da postanu ‘zeleni’ i stvaramo održiviju turističku industriju. Pridruživanjem našem brendu hoteli dobivaju veću međunarodnu vidljivost, što dovodi do većeg prihoda i više izravnih rezervacija”, pojašnjava nam Ignacio Merino postavke poslovne ideje nastale usred pandemije, dijelom i kao rezultat krize koju je izazvala.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu