Hrvatska ključno tržište za novi lanac održivih hotela Quartz Inn Hotels

Autor: Marija Crnjak , 22. studeni 2021. u 11:12
Foto: Unsplash

Cilj je povezati održivi smještaj iz svih zemalja Europe, uz očuvanje autentičnosti objekata, kažu osnivači.

Nakon nedavnog službenog predstavljanja na londonskom turističkom sajmu WTM, za koji mjesec zaživjet će novi europski hotelski brend, lanac Quartz Inn Hotels za neovisne održive hotele, a jedno od glavnih tržišta na kojem se planiraju širiti je Hrvatska, gdje već pregovaraju s vlasnicima objekata. Ekskluzivno za Poslovni dnevnik to je potvrdio Ignacio Merino, suosnivač i direktor lanca Quartz Inn Hotels, otkrivši detalje o širenju na barem 100 hotela diljem Europe. Quartz Inn Hotels Ltd. osnovali su Španjolac Merino i Nizozemac Alexander Zawadzki, obojica s bogatim iskustvom u hotelskoj industriji, online putničkim agencijama i startupima za putovanja.

“Mi smo prvi održivi hotelski brend za samostalne hotele u Europi, cilj nam je povezati održivi smještaj iz svih europskih zemalja, uz očuvanje autentičnosti svakog objekta. Pomažemo hotelima da postanu ‘zeleni’ i stvaramo održiviju turističku industriju. Pridruživanjem našem brendu hoteli dobivaju veću međunarodnu vidljivost, što dovodi do većeg prihoda i više izravnih rezervacija”, pojašnjava nam Ignacio Merino postavke poslovne ideje nastale usred pandemije, dijelom i kao rezultat krize koju je izazvala.

“Neovisni hoteli su najteže pogođeni i nemaju ista sredstva kao veći lanci da prebrode situaciju. Popričali smo s mnogima i odlučili osnovati zajednicu koja će ih podržati. Preko naših partnera pružamo im najnoviju tehnologiju kojom ćemo upravljati za njih, pokrivajući sva komercijalna područja, kao što su distribucija OTA-ima, povezanost, marketing, online reputacija, online prijava, dodatna prodaja, rezervacije i upravljanje prihodima, kako bismo optimizirali cijene hotela i maksimizirali pogodnosti”, pojašnjava. Članovima nude i besplatnu akademiju za hotelijere i osoblje. Posebno će se fokusirati na izravne rezervacije kako bi zaobišli online platforme i skupe provizije, osiguravajući više prihoda za hotele i bolju ponudu za goste. Vlasnicima hotela ne naplaćuju naknadu za ulazak u brend i obećaju najnižu proviziju na tržištu, ovisnu o uslugama koje hotel želi da im pruže. Usto, cilj je da svaka nekretnina s kojom su povezani postane dioničar brenda.

“Hoteli čine naš brend, zato zaslužuju posjedovati dio Quartz Inn Hotela. Ovisno o broju udjela i duljini ugovora o suradnji odredit ćemo iznos udjela koje ćemo dodijeliti svakom vlasniku”, kaže suvlasnik brenda čiji je naziv inspiriran mineralom kvarcom, koji ima veliku črstoću i pročišćava energiju. Uz hotele, dobro došli su i pansioni i vile za odmor. Zasad imaju na desetke sklopljenih ugovora po Europi, a 2022. planiraju zaključiti s barem 100 objekata u lancu. Iako kažu da im je fokus na održivosti, propozicije za članove ne čine se prestrogima, glavni ciljevi zvuče generički – smanjiti potrošnju energije i vode i eliminirati jednokratnu plastiku u sobama, uz poticanje održivih prehrambenih navika i doprinos očuvanju lokalne kulture i gospodarstva. No, ako se pri aplikaciji pokaže da objekt ne ispunjava kriterije, još mogu surađivati s njima, pružajući im tehnologiju za rast i pomažući im da postanu održiviji. Nakon što dostignu standarde održivosti Quartz Inn Hotelsa, ugrađuju ih u portfelj. Članovi lanca zadržavaju svoje nazive, no slobodni su mu dodati ime brenda. Potpuno su fokusirani na Europu, Hrvatska im je jedno od glavnih tržišta, drže ju atraktivnim obalnim odredištem i rajem za ljubitelje prirode.

“Prvi put sam posjetio Zagreb 2009., a više o Hrvatskoj naučio radeći u hotelu u Münchenu s nekoliko hrvatskih kolega koji su bili ponosni na svoju zemlju i preporučili mnoga mjesta. Otada sam posjetio ne samo mjesta na obali, već i mnoge nacionalne i parkove prirode. Gostima želimo ponuditi širok izbor svjesnog i održivog smještaja. Trenutačno smo u razgovorima s nekoliko hotela iz Istre i Dalmacije. Iskreno se nadam da će uskoro postati dio naše obitelji hotela”, zaključuje Ignacio Merino.

Komentirajte prvi

New Report

Close