Cijene u osam država članica EU nalaze se ispod prošlogodišnje razine, a među njima je drugi mjesec i Hrvatska.
Za građane izmučene krizom, pad cijena roba i usluga mogao bi se tumačiti i kao pozitivan događaj, no ekonomisti još nisu načisto treba li se deflaciji veseliti ili od nje strahovati. Pad cijena pogoduje kupcima, ali smanjuje i odgađa potrošnju, povećava vrijednost duga te dovodi do pada prodaje, a samim time i BDP-a. Dvomjesečni boravak u zoni deflacije olakšao je Milanovićevoj vladi odluku da poveća trošarine na benzin za 20 lipa, jer mogu biti posve sigurni da neće potaknuti divljanje cijena, sa čime ovi prostori imaju puno loših iskustava. Deflaciju tek savladavamo, a prema Državnom zavodu za statistiku potrošačke su cijene na godišnjom razini u ožujku pale 0,4%, a u veljači 0,6 %, prvi put u novijoj povijesti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu