Hrvatska je u velikom investicijskom valu obnove željezničke infrastrukture u vrijednosti većoj od 560 milijuna eura, a što će se dobrim dijelom financirati iz bespovratnih sredstava Europske unije (EU).
Stoga je dodatno na snazi dobilo uključivanje Hrvatske u EU Mediteranski željeznički koridor za teretni promet Uredbom Europske komisije od sredine prošle godine, a o čijoj tehničkoj realizaciji je jučer u Zagrebu potpisano pismo namjere između čelnika osam željezničkih infrastrukturnih tvrtki zemalja mediteranskog područja. Pismom namjere su se predstavnici Španjolske, Francuske, Italije, Mađarske i Hrvatske obvezali angažirati na jačanju razvoja Mediteranskog koridora kroz tzv. Plan razvoja 2020., a koji je usmjeren na poboljšanje komercijalne ponude koju daje Koridor.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu