U ovoj godini još niti jedno veliko hrvatsko brodogradilište nije ugovorilo novi posao. Posljedica je to u prvom redu "suše" koja i dalje traje na svjetskom tržištu, na kojemu je do svibnja sklopljeno svega 179 ugovora o gradnji brodova.
Premda je taj broj blago porastao u odnosu na isto lanjsko razdoblje, od 6 posto, to su, ocjenjuje direktor Hrvatske brodogradnje Jadranbrod (HBJ) Siniša Ostojić, još uvijek znakovi stagnacije u brodogradnji. U cijeloj 2016. u svijetu je ugovoreno bilo 513 brodova, godinu ranije 1635, dok je pred početak gospodarske krize u toj industriji poslovanje bilo na povijesnom vrhuncu s deset puta većim brojem ugovora nego ih je zaključeno lani. Globalno ni ove godine nema naznaka mogućem preokretu, no zastoj u 2017. brine već i stoga što su naša brodogradilišta i lani imala nešto manje novih ugovora, ukupno sedam.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu