Zbog niza okolnosti, od geopolitičke situacije do olakšanog pristupa izvorima financiranja, Hrvatska je trenutno u sve snažnijem fokusu investitora, ne samo iz Europe, već sve više s Bliskog i Dalekog istoka.
Potražnja je trenutno međutim znatno veća od ponude, u Hrvatskoj je još uvijek malo dobrih projekata, i zato se oni dobri mogu prodati bolje nego ikad, jedna je od poruka sudionika drugog dana sajma Rexpo posvećenog turističkoj industriji. Sajam je okupio predstavnike investitora, svjetskih hotelskih brendova te konzultante koji djeluju na globalnom tržištu. Kad je u pitanju hotelski biznis, ulagače zanimaju u prvom redu gradovi, Zagreb i Split, Jadran nešto manje zbog sezonalnosti i još uvijek kompliciranih procedura u mnogim destinacijama, uz iznimku otoka kojima pak fali infrastruktura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu