Hoteli u spas sezone idu s labavim uvjetima otkazivanja rezervacije

Autor: Marija Crnjak , 08. travanj 2020. u 13:33
Neće naplatiti otkaz rezervacije, čak i ako se dogodi 2 dana prije putovanja/VALAMAR

Neke hotelske kuće sada više pojašnjavaju nove protokole vezane uz higijenu i ostale mjere sprečavanja širenja zaraze.

Nakon što su shvatile da nemaju više puno toga izgubiti u ovoj turističkoj godini, turističke kompanije na globalnoj razini, a i u Hrvatskoj rade sve u pokušaju da izvuku što više od 2020.

Iako je većina hotela u svijetu trenutno zatvorena, neki su hotele odlučili napuniti kriznim radnicima, prvenstveno zdravstvenim radnicima i ostalim službama čiji radnici ne idu doma ili zbog izolacije ili zbog dislociranosti.

Toj, jedinoj kategoriji populacije koja danas smije putovati, u potpunosti su se posvetile putničke agencije koje bi inače besposleno sjedile i zbrajale gubitke, no takve mogućnosti imaju oni na velikim tržištima kao što su američko ili britansko. Kad su pak u pitanju rezervacije za sezonu, hotelske tvrtke u Hrvatskoj odlučile su malo igrati protiv uobičajenih, neumoljivih pravila otkazivanja.

Velike turističke kompanije kao što su Valamar, Plava laguna i Amadria (Solaris) obavijestile su svoje goste da neće naplaćivati otkaz rezervacije, čak i ako se ona dogodi dva dana prije početka putovanja. Time su se željeli prilagoditi neizvjesnim vremenima, ali i poručiti svojim gostima da su spremni izaći ususret koliko treba da im omoguće odmor.

Dodatno, neki su i dali truda pojasniti malo više o novim protokolima hotela vezanim uz higijenu i ostale mjere sprečavanja širenja zaraze. Na trećem mjestu su akcije cijenama, koje su ipak nešto manje naglašene, uz klasične first minute popuste do 10 posto, iako su neki i tu otišli malo dalje.

48

sati prije plovidbe sada je moguće otkazati i rezervaciju na pojedinim kruzerima

Iz Amadria Park hotela, koji posluju u naselju Solaris u Šibeniku, Opatiji i Zagrebu, poručuju da u ovim nepredvidivim vremenima neke stvari moraju ostati 100 posto sigurne. Kako bi vi, naši dragi gosti, bili sigurni dok planirate buduća putovanja naš je glavni zadatak osigurati vam maksimalnu fleksibilnost i 100 posto besplatan otkaz rezervacije”, poručuju.

U dodatnim pojašnjenjima navode da će za goste s postojećim individualnim rezervacijama s dolaskom do 20. lipnja dopustiti promjene prema važećim cijenama novog termina boravka ili otkazivanje bez naknade do 24 sata prije dolaska u bilo koju njihovu destinaciju.

Za goste s postojećim ili novim individualnim rezervacijama s dolascima nakon 20. lipnja dopustit će otkaz bez naknade u Šibeniku do 7 dana prije dolaska, Opatiji do 48 sati prije dolaska, a za Zagreb do 24 sata prije dolaska.

Ističu i da svakodnevno rade na tome da osiguraju ispunjavanje najnovijih smjernica WHO-a o higijeni i čišćenju. “Zdravstvene zaštitne mjere i procedure u našim hotelima napravljene su za suzbijanje širokog spektra virusa, uključujući koronavirus, te obuhvaćaju sve, od higijene pranja ruku i specifikacija proizvoda za čišćenje do gostinjske sobe i postupaka čišćenja zajedničkog prostora, ističu u Amadriji činjenicu koja se nije propitivala do pred mjesec dana.

Iz Plave Lagune također poručuju da žele svojim gostima pružiti maksimalnu fleksibilnost kod rezervacije smještaja.

“Zbog posebnih okolnosti korigirali smo politiku individualnih rezervacija, kako bismo vam omogućili što bezbrižnije planiranje odmora”, ističu na svojim stranicama. U hotelima Plave lagune sve rezervacije boravka s predviđenim dolaskom prije 30. travnja tako se mogu besplatno izmijeniti ili otkazati do 24 sata prije predviđenog dolaska, kao i rezervacije napravljene u periodu od danas do 15. svibnja za budući boravak. Moguće je da su time željeli motivirati goste na što raniji buking sezone, kako bi već sad mogli vidjeti interes za sezonu i planirati otvaranje hotela, što je još uvijek vrlo neizvjesno.

24

sata prije dolaska u Amadria Park hotela u Zagrebu moguće je otkazati rezervaciju uz puni povrat novca

Valamar je obavijest o besplatnom otkazu rezervacija poslao putem e-mail newslettera svojim redovnim gostima, kojima ovisno o terminu rezervacije nudi besplatan otkaz u određenim terminima, također ovisno o dijelu sezone ili destinaciji.

Ovih dana sličnu politku rezervacija za period do kraja sezone najavila je i vodeća svjetska kruzing kompanija Royal Caribbean Group, koja će svoju “pandemijsku” politiku otkazivanja produljiti do do 1. rujna 2020. godine.

Ažurirana politika otkazivanja omogućila je fleksibilnost u planiranju putovanja omogućivši otkaze do 48 sati prije plovidbe, iz bilo kojeg razloga. Gosti će u tom slučaju dobiti vaučer u punoj vrijednosti putovanja, te ga mogu iskoristiti na bilo kojoj budućoj plovidbi po izboru 2020. ili 2021. godine. Proširenje se odnosi na nove, kao i na već postojeće rezervacije za krstarenje.

Predsjednik Royal Caribbean Group Richard Fain pojasnio je da ovakva politika otkazivanja povećava povjerenje putnika za nove rezervacije.

Komentirajte prvi

New Report

Close