Hrvatska se od 2017. nalazi pri vrhu europskog dijela Mediterana po stopi investiranja u odnosu na dodanu vrijednost koja se stvara u hotelskim poduzećima i za 2017. to iznosi visokih 56,4%, a prate nas Bugarska, Portugal i Cipar.
Daljnji razvoj našeg turizma zavisi o novom ciklusu ulaganja u hotele radi povećanja broja u svim segmentima, prema veličini i kvaliteti. Osobito poželjna su ulaganja u najvišem segmentu, gdje je i doprinos rastu dodane vrijednosti najveći. Toliko željeni gosti više platežne moći neće doći ako im se ne ponudi odgovarajući smještaj i sadržaj. Navodi su to iz analize Velimira Šonje predstavljene na Turističkom briefingu Hrvatske udruge turizma (HUT) kojoj je na čelu Veljko Ostojić.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu