Rekonstrukcija postojećeg i izgradnja drugog kolosijeka željezničke pruge na dionici Dugo Selo – Križevci izniman je željeznički infrastrukturni projekt čija je procijenjena vrijednost ukupno prihvatljivih troškova iznosi milijardu i 517 milijuna kuna. Većina sredstava osigurana je iz fodova Europske unije, čak 85 posto, a zbog kašnjenja izvođenja radova periodično se pojavljuju informacije kako će Hrvatska, odnosno investitor HŽ infrastruktura morati vratiti novac u proračun Europske unije. N1 je odlučio provjeritii hoćemo li doista morati vratiti novac Europskoj uniji i kad će se projekt, na kojem su radovi počeli 25. srpnja 2016. i završiti.
Rekonstrukcija postojećeg i izgradnja drugog kolosijeka željezničke pruge na dionici Dugo Selo – Križevci dio je projekta uspostave dvokolosiječne željezničke pruge visoke učinkovitosti na Mediteranskom koridoru jedinstvene transeuropske prometne mreže TEN-T. Tako će se izgraditi i drugogi kolosijek na cijeloj pružnoj dionici duljine 36,4 km i napraviti rekonstrukcija starog.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu