Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

HEP: U nas nema grešaka, RWE zavarava kupce, pa nam se vraćaju

Autor: Ante Pavić
17. studeni 2014. u 22:00
Podijeli članak —
Operateri se bore za svakog korisnika/V. Žganec-Rogulja/PIXSELL

HEP reagirao na optužbe RWE Energije.

Hrvatska elektroprivreda (HEP) oštro je odgovorila na priopćenje tvrtke RWE Energija u kojem je navedeno da "16.819 korisnika nije prebačeno zbog grešaka u sustavu HEP ODS-a, dok se 20.222 korisnika vratilo na univerzalnu opskrbu".

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U HEP-u smatraju da je "objavom niza neistina i pogrešnih interpretacija nanesena šteta ugledu Hrvatske elektroprivrede, ali i građanima Republike Hrvatske koji su priopćenjem tvrtke RWE Energija dovedeni u zabludu u pogledu ostvarenja svojih prava kao kupaca električne energije". Objašnjavaju da ne postoji pogreška u sustavu HEP – Operatora distribucijskog sustava, već određeni broj ugovora ne može biti prihvaćen, zbog nepotpunih i netočnih podataka o kupcima, koje u postupku promjene opskrbljivača dostavljaju opskrbljivači ili ih kupci nisu ažurirali pri promjeni vlasništva, nasljeđivanja i slično.

Hrvatska elektroprivreda (HEP) oštro je odgovorila na priopćenje tvrtke RWE Energija u kojem je navedeno da "16.819 korisnika nije prebačeno zbog grešaka u sustavu HEP ODS-a, dok se 20.222 korisnika vratilo na univerzalnu opskrbu".

U HEP-u smatraju da je "objavom niza neistina i pogrešnih interpretacija nanesena šteta ugledu Hrvatske elektroprivrede, ali i građanima Republike Hrvatske koji su priopćenjem tvrtke RWE Energija dovedeni u zabludu u pogledu ostvarenja svojih prava kao kupaca električne energije". Objašnjavaju da ne postoji pogreška u sustavu HEP – Operatora distribucijskog sustava, već određeni broj ugovora ne može biti prihvaćen, zbog nepotpunih i netočnih podataka o kupcima, koje u postupku promjene opskrbljivača dostavljaju opskrbljivači ili ih kupci nisu ažurirali pri promjeni vlasništva, nasljeđivanja i slično.

"U sustav univerzalne usluge nakon raskida ugovora s tvrtkom RWE Energija vratio se veliki broj kupaca, ali ne iz razloga koji se navode u priopćenju, već zbog učestale prakse zavaravanja kupaca, obmanjivanja u pogledu ostvarenja ušteda ili pak lažnog predstavljanja", priopćili su iz HEP-a.

Autor: Ante Pavić
17. studeni 2014. u 22:00
Podijeli članak —
Komentari (1)
Pogledajte sve

HEP lažovi. isti obrazac ponašanja kao i HT.
Želiš preći na drugog operatera a nedaju ti, izmišljaju nepostojeće probleme i nađeš se mjesecima izvozan i bez interneta.
Naravno da ćeš se vratiti skupljem HT-u.

Mi smo samo na papiru dozvolili konkurenciju državnim firmama.

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close