Haaški proces i međusobne tužbe za genocid Hrvatske i Srbije na svjetlo izvlače ratne slike i mučna sjećanja, a lako je moguće, strahuje se u turizmu s obje strane, da pokvare i krhko turističko povjerenje.
Dugo nije bilo uputno iz jedne u drugu državu kretati vlastitim automobilom i praktički se tek nekoliko posljednjih godina ne čuje za nacionalističke incidente na našoj obali ili u Beogradu. Brojke, istina, još nisu velike. Iako iz Srbije ljetovati u inozemstvo godišnje odlazi između 800.000 i milijun građana, Hrvatska ih ugošćava tek sto tisuća. Ambicije su višestruko veće. Mnogi turistički radici ističu da je Srbija zasigurno u krugu strateški najvažnijih emitivnih tržišta. "Potencijali su veliki, mi smo im blizu, dostupni automobilom, a dosadašnji su trendovi pozitivni. Na nedavnom sajmu turizma u Beogradu pokazalo se da jača interes za tradicionalno najtraženijim odredištima u Istri i na Kvarneru, ali i za Dubrovnik. Raste potražnja za posebnim produktima, poput odmora u vilama. Nadam se da to haaško suđenje neće pokvariti. Stasa i nova generacija putnika koja nije opterećena ratnim događanjima", ocjenjuje Mislav Veselica, voditelj outgoinga u agenciji Atlas, čijim posredovanjem u Hrvatsku iz Srbije dolazi nekoliko tisuća turista.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu