Zbog pandemije novog koronavirusa zdravstveni sustav RH prilagođavao se i uvodio različite načine funkcioniranja, dodatne traume s potresima neke su ustanove u potpunosti ili dijelom onesposobile za rad. Koliko je zdravstvo uopće dostupno građanima RH temelj je istraživanja koje je Ipsos proveo za portal zelimzdravlje.com. Prema rezultatima, dostupnost zdravstva u pandemiji dobrom je ocijenilo 42 posto građana, a lošom njih 14 posto. Zdravstvenu uslugu tijekom pandemije imalo je dogovoreno 41 posto građana od čega ju je uspjelo realizirati njih 16,5 posto dok je za njih 11,2 posto termin odgođen i nisu dobili novi, a novi termin odgođenog pregleda, pretrage ili zahvata dobilo je devet posto ispitanika.
Većina građana, njih 58,2 posto, uspjelo je kontaktirati svog liječnika primarne zdravstvene zaštite, njih 16,5 posto uspjelo je to uz poteškoće, a 3,1 posto nije uspjelo doći do svog primarnog liječnika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu