Planirana obnova voznog parka Vlade očekivano je naišla na kritike oporbe, a posebno ih smeta što se nabava planira u situaciji kada se građanima smanjuju plaće i životni standard. HDSSB-ov Zoran Vinković smatra kako su sadašnji automobili prilično dobri i u stanju voziti premijera i ministre.
– Očigledno je da smo, između ostalog, i zbog nabave ovih vozila od 1. siječnja poskupili kruh i mlijeko, uveli PDV od 25 posto, poskupili struju, grijanje, plin – rekao je Vinković.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Agrokor 3 godišnji leasing produžuje na 5 godina, jer je kriza. Mjesečna rata im se rata pri tome smanjuje do smiješnih vrijednosti.
Cammeo za taksiranje kupio policijske škode sa 100tkm. Vozio ih još 300tkm. I tek sad na 400tkm kaže da su izraubani i da ih treba mijenjati novima.
TRCZ prodaje vladine škode sa 100tkm. Na njih daje 12 mjesečnu garanciju.
A vladi su auti 3 godine stari sa 100tkm izraubani. Odnosno imaju nepovoljne ugovore o leasingu koje ne znaju povoljno produžiti.
I tko sad tu zna znanje? Država ili privatnici? Jel auto izrauban nakon 3, 5 ili 7 godina? Kako onda korejci daju 7 godišnju garanciju? Ah da, natječaj će biti skrojen tako da se oni ne mogu javiti. Neće odgovarati veličina prtljažnika, ili osovinski razmak, ili postizanje euronorme sa ili bez AdBlue aditiva.
Uključite se u raspravu