Završio je ovogodišnji “dry January”, u proteklih nekoliko godina popularan trend apstinencije od alkohola koji prakticira i sve više Hrvatica i Hrvata. Neki bi rekli “napokon”, a neki već pomišljaju na to da im nekonzumacija, odnosno potpuna apstinencija od alkohola postane dijelom svakodnevice, stoji u novom istraživanju Boston Consulting Group.
Bolji okusi i veća dostupnost niskoalkoholnih i bezalkoholnih piva, vina i “žestokih” pića doprinijeli su njihovoj brzoj tržišnoj ekspanziji i današnjoj tržišnoj vrijednosti većoj od 13 milijardi američkih dolara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu