Gastronomadi sudjelovali su na projektima brendiranja istarskog maslinovog ulja, eko-janjetine, spašavanja soparnika, ali i gurmansko-turističke promocije hrvatske gastronomije u svijetu. Tako su i prije par godina izašli na naslovnici New York Timesa gdje su ih opisali kao potpune ekscentrike zaluđene kultom mesa, a s druge strane prezentirali su potpuno nevjerojatne tehnike kuhanja s duhanom – i završili na Kubi.
Stoga i ne treba čuditi da su tijekom ovih godina postali jedno od mjesta koja ugostitelji kontaktiraju u potrazi za dobrim kuharima, pizajolima, konobarima, sommelierima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu