Franck strateški ulazi u suzakup prostora Gradske kavane u suradnji s AutoZubakom. Model zajedničkog zakupa ima za cilj obogaćivanje ugostiteljske i turističke ponude Zagreba, a Franck će upravljati projektom, priopćeno je.
Naime, kao zagrebačka kompanija s dugom tradicijom, ideja Francka temelji se upravo na kvalitetnom sadržajnom povezivanju s ovim kultnim zagrebačkim okupljalištem. Riječ je o jednom od strateških projekata kompanije za sljedeću godinu u koji je planirano uložiti određena sredstva kako bi se dodatno povisila razina usluge i sadržaja te iskoristio puni potencijal koji ova lokacija nudi, kažu iz Francka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu