Europski autobusni operater FlixBus, koji već treću godinu djeluje i u Hrvatskoj, prevezao je u 2017. više od 40 milijuna putnika, izvijestili su iz FlixBusa CEE South sa sjedištem u Zagrebu.
Tvrtka je osnovana 2013. u Münchenu nakon deregulacije njemačkog međugradskog prijevoza putnika, a do danas se proširila na 26 zemalja u kojima ima 1400 destinacija.
Protekli božićni i novogodišnji blagdani su bili rekordni za tvrtku te je, kako sami ističu, od 22. prosinca 2017. do 7. siječnja 2018. prevezeno ukupno 2,5 milijuna putnika u mreži koja ima 200 tisuća dnevnih linija.
"Najveća međunarodna mreža linija, brojni dnevni polasci, povoljne cijene ako se putovanje planira ranije te najviši standardi podržani visokom tehnologijom, kombinacija su usluge koja je današnjem putniku potrebna, sigurnost usluge koju putnici cijene i kojoj u konačnici daju povjerenje", komentirala je postignute rezultate Petra Milanović, voditeljica odnosa s javnošću regionalnog FlixBusa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu