Nagrada za najbolji turistički aranžman godine za festivalski program “Gates of Agartha at Cave Romane 2025” na nedavno održanim Danima hrvatskog turizma otišla je u ruke agenciji Beat Travel koja u zimsku sezonu 2025./2026. ulazi u velikom stilu – predstavljanjem premijernog izdanja Ski Beat Festivala, i to u austrijskom skijalištu Nassfeld od 4. do 7. prosinca. Razgovor s direktorom Filipom Vukelićem, uoči tog jedinstvenog glazbeno-sportskog događaja koji spaja skijanje, planinsku avanturu i elektroničku glazbu, započeli smo s nagradom dodijeljenom na Danima hrvatskog turizma…
“Nagrada nam je posebna jer dolazi u našoj prvoj godini poslovanja, za naš prvi paket-aranžman. To nam daje potvrdu da smo od samog početka krenuli u dobrom smjeru. Nagrada je potvrda da ‘destinacija + produkcija + emocija’ mogu biti turistički magnet. To nam daje motivaciju da i dalje gradimo projekte koji Hrvatsku stavljaju na mapu svjetskih glazbenih destinacija.
Gates of Agartha spojio je svjetski koncept, povijesnu lokaciju i snažan PR efekt. Što je najzahtjevnije u realizaciji tako velikog događanja?
Najzahtjevnije je bilo spojiti tri potpuno različita svijeta – top glazbene izvođače, povijesnu lokaciju i sigurnu produkciju na razini. Cave Romane izgledaju brutalno na fotografiji, ali tehnički to je kamenolom, a ne koncertna dvorana. To znači da svaki kabl i reflektor, svaki metar pozornice moraš graditi od nule, i pritom paziti da ne diraš ni jedan dio lokacije koji je zaštićen. Druga stvar je logistika. Dovesti goste i headlinere iz cijelog svijeta, uskladiti transfere, backstage, smještaj i cijeli flow publike tijekom nekoliko dana – to se mora raditi na milimetar. Kad ti u jednom danu dođe nekoliko tisuća ljudi, nemaš pravo na pogrešku. Ali kad staneš ispred punog kamenoloma, glazba krene i osjetiš energiju i sinergiju publike, lokacije i DJ-a, znaš da je vrijedilo svakog stresa
Kako biste opisali DNK Beat Travela?
Beat Travel je nastao iz suradnje dvaju hrvatskih glazbenih brendova – BSH Eventsa i Lollipopa. Godinama smo radili evente diljem Hrvatske i primijetili da gosti žele više od ulaznice i lineupa. Osim vrhunske glazbe i produkcije, žele putovanje, smještaj, nova poznanstva – cijeli paket. Zato je osnivanje turističke agencije bio logičan korak. DNK Beat Travela je u našem sloganu – Travel in a beat. Mi putovanje radimo kao dobar party: lokacija mora biti posebna, energija mora biti dobra, smještaj mora biti party-friendly, a naši gosti daju najvažniji element – atmosferu.
Kako su se nakon tog projekta promijenile percepcije partnera, klijenata i destinacija prema Beat Travelu?
Partneri su nas počeli gledati kao ozbiljnog organizatora koji može izvesti kompleksan projekt na svjetskoj razini, a ne samo kao tim koji radi evente. Drago nam je da su naš potencijal prepoznale lokalne turističke zajednice i hotelijeri, a posebno Turistička zajednica i Općina Medulin – bez njihove podrške festival Gates of Agartha ne bi bio moguć.
Prvi Ski Beat Festival mnoge je iznenadio kao novi koncept. Kako je uopće nastala ideja da Beat Travel, BSH i Lollipop krenu zajedno u projekt snježnog glazbenog festivala?
Ideja je nastala sasvim jednostavno – volimo skijanje i volimo party. Sami svake godine idemo na skijanje i obilazili smo ski openinge u regiji, ali nijedan nije imao lineup, produkciju i energiju kakvu tražimo. U jednom trenutku smo rekli: ako ne postoji ski opening na koji bismo sami otišli – napravit ćemo ga sami.
Zašto ste odabrali baš ovu destinaciju i termin?
Nassfeld nismo odabrali slučajno. Trebala nam je destinacija koja može podnijeti ozbiljan event: dobra infrastruktura, puno kilometara staza, apres-ski potencijal i smještajni kapaciteti za veći broj gostiju. Uz to, vrlo brzo smo dobili otvorena vrata od lokalnih partnera – hotelijera, Ski Resorta i turističke zajednice. Ako destinacija ne stoji iza projekta, ne možeš raditi kvalitetno ni dugoročno. Skijaši nakon ljeta razmišljaju gdje će na snijeg, svi čekaju otvorenje skijališta, mi smo odlučili biti prvi na stazi.
Kako će Ski Beat Festival izgledati u praksi – što posjetitelji mogu očekivati u smislu programa, stageova, popratnih sadržaja?
Pripremili smo dvije lokacije. Dnevni party je na vrhu skijališta, u Kofel Almu – pravi high-altitude vibe: snijeg, sunce i DJ setovi. Navečer selimo u Falkensteiner Carinziu, gdje je glavni program do 2 sata ujutro. Bit će i after party na za sad još uvijek tajnoj lokaciji. Na svim lokacijama imamo dva stagea – BSH i Lollipop – svaki sa svojim stilom i energijom. Ne miješamo programe, gosti sami biraju ritam u kojem prolaze kroz vikend.
Koliko je izazovno organizirati festival u zimskom, planinskom okruženju u odnosu na klasične ljetne ili urbane projekte?
Većina naših evenata je vrlo zahtjevna za organizaciju jer radimo na nekonvencionalnim lokacijama – kamenolomi, tvrđave, industrijski prostori. Navikli smo da infrastrukturu gradimo od nule, zato nam planina nije bila šok. U suštini, jedina razlika u odnosu na ljetne ili urbane projekte je temperatura i naša odjeća i obuća.
Je li cilj Ski Beata postati nova regionalna tradicija – nešto poput “zimskog Tisna” ili “winter editiona” postojećih brendova?
Ski Beat je već stvorio svoj identitet, planina, glazbeni program i tempo koji ljudi očekuju od nas. Cilj nije kopirati druge već samo nastaviti BSH i Lollipop atmosferu u jednom novom okruženju. Već smo započeli pripreme za Ski Beat Festival 2026.
Beat Travel, BSH i Lollipop imaju različite identitete, ali dijele publiku koja voli kvalitetnu produkciju i iskustvo. Kako funkcionira ta suradnja iznutra?
BSH i Lollipop imaju različite identitete i publiku. Beat Travel je tu da ih poveže kroz destinaciju, logistiku i format događanja. Iza svega stoje tim i povjerenje. Imamo ljude od 26 do 46 godina, i to je prednost, ne problem. Jedni razumiju novu generaciju i njezin tempo, drugi imaju iskustvo, širinu i smirenost kad treba donositi odluke. To je razlog zašto projekti rastu – ne zato što smo isti, nego zato što se nadopunjujemo.
Privlači li Ski Beat više domaću publiku, ili očekujete i snažan odaziv stranaca?
Krenuli smo s domaćom publikom, to nam je baza. Ali kako se projekt približava, sve je više upita od Slovenaca i Austrijanaca. Ta tržišta brzo reagiraju kad vide dobar format. Ali, ipak želimo da to bude hrvatski ski opening. Da prvo potaknemo naše ljude da odu na snijeg radi eventa, a onda da se stranci priključe jer vide da se nešto posebno događa.
Koliko su danas mladi spremni investirati u ovakva specifična, boutique iskustva?
Mladi danas ne gledaju samo cijenu, nego odnos vrijednosti i iskustva. Zato smo kreirali tri cjenovna nivoa i organizirali autobusni prijevoz kako bi svatko mogao pronaći opciju koja mu odgovara. Zanimljivo je da je prvi rasprodan najskuplji smještaj. To jasno pokazuje da publika nije problematična po pitanju cijene – ako vjeruju da će dobiti kvalitetu. Uvijek se trudimo da svatko može pronaći svoj paket i priuštiti si putovanje i zabavu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu