Spar Hrvatska lani u svibnju preuzeo je ovdašnje hipermarkete talijanskog Coopa. Zbog lakše prilagodbe potrošača određeno je sporazumno da će se znak Ipercoop koristit godinu dana. Rebrendiranje je već provedeno u osječkom Ipercoopu i objektu u zagrebačkom Stupniku, dok će splitski novo “lice” dobiti u svibnju, a potom i drugi zagrebački. Helmut Fenzl, glavni direktor Spar Hrvatska, govori o aktualnom stanju u maloprodaji, akvizicijama i daljnjim planovima tvrtke. Fenzl je Austrijanac, no za razliku od većine menadžera stranaca izvrsno komunicira na hrvatskom. Kaže kako je za to zaslužna njegova supruga.
S kakvim je rezultatom Spar zaključio 2009. godinu?
Ponovno smo imali velik rast, više od 30 posto, s jedne strane zbog otvaranja novih objekata, a s druge zbog preuzimanja Ipercoopa. Zapošljavamo 1500 djelatnika, lanjski neto promet bio je iznad milijardu i 150 milijuna kuna. No mi smo i prošle godine imali gubitak, naša brzina ekspanzije i broj trgovina još ne omogućavaju pozitivno poslovanje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Sve je lijepo i krasno!
Uključite se u raspravu