Exitov Sea Star u Umagu donio 33,7 milijuna eura izravne koristi

Autor: Mladen Miletić , 25. ožujak 2024. u 14:57
U pet izdanja ukupna vrijednost promocije festivala i destinacije iznosila je 23,7 milijuna eura/K. Š. Fabac/PIXSELL

U pet izdanja ukupna vrijednost promocije festivala i destinacije, fokusiranih na brendiranje Umaga, Istre i hrvatskog primorja, na domaćem i nizu inozemnih tržišta iznosila je 23,7 milijuna eura.

Exitov Sea Star u Umagu u svojih je pet održanih izdanja, od 2017. do 2023. hrvatskoj ekonomiji donio 33,7 milijuna eura izravne koristi, a uspjeh je time veći jer je u pitanju jedini veliki glazbenih festival u Hrvatskoj izvan turističke sezone, ističe se u istraživanju konzultantske kuće Hotelis, specijalizirane za turizam i hotelijerstvo.

U pet izdanja ukupna vrijednost promocije festivala i destinacije, fokusiranih na brendiranje Umaga, Istre i hrvatskog primorja, na domaćem i nizu inozemnih tržišta iznosila je 23,7 milijuna eura.

U analizi je istaknuto da su glazbeni festivali evoluirali od specifičnih okupljanja do mainstream kulturnih fenomena, privlačeći raznoliku publiku iz cijelog svijeta.

Istraživanje pokazuje da je na Exitovu Sea Staru ukupna potrošnja od 2017. do 2023. iznosila 29 milijuna eura. Posjetitelj Sea Stara troši oko 40 posto više od prosjeka turista na istoj destinaciji, dok je njihova izvanpansionska potrošnja čak dvostruko veća u odnosu na prosjek.

Organizatori festivala angažiraju i velik broj djelatnika različitih struka, a ukupan broj angažiranih uoči i tijekom održavanja festivala procjenjuje se na – više od 700.

U proteklih pet izdanja ulazi Sea Star festivala zabilježili su više od 200.000 ulazaka posjetitelja među kojima stranci čine 40 posto. Ukupan broj pojedinačnih posjetitelja je 88.000, a ostvareno je 180.00 turističkih noćenja.

Prema rezultatima istraživanja oko 95 posto posjetitelja u tom razdoblju u Umag je došlo isključivo zbog festivala, a čak 98% ispitanika popravilo je ili zadržalo mišljenje o gradu, iz čega istraživanje se zaključuje da festival ima vrlo pozitivan efekt na brendiranje destinacije.

Komentirajte prvi

New Report

Close