Exitov Sea Star u Umagu u svojih je pet održanih izdanja, od 2017. do 2023. hrvatskoj ekonomiji donio 33,7 milijuna eura izravne koristi, a uspjeh je time veći jer je u pitanju jedini veliki glazbenih festival u Hrvatskoj izvan turističke sezone, ističe se u istraživanju konzultantske kuće Hotelis, specijalizirane za turizam i hotelijerstvo.
U pet izdanja ukupna vrijednost promocije festivala i destinacije, fokusiranih na brendiranje Umaga, Istre i hrvatskog primorja, na domaćem i nizu inozemnih tržišta iznosila je 23,7 milijuna eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu