Koliko vam se puta dogodilo da kupite neki proizvod, utvrdite mu nedostatak ili kvar, odete do trgovine ili mjesta gdje ste ga kupili, a trgovac vam ne nudi ni povrat novca, niti nudi proizvod za zamjenu? Provjerili smo u Hrvatskoj udruzi za zaštitu potrošača što učiniti u toj situaciji.
Iz Hrvatske udruge za zaštitu potrošača kažu da se reklamacija uvijek šalje trgovcu kod kojega je proizvod kupljen, a da je on, prema Zakonu o zaštiti potrošača, na tu reklamaciju dužan odgovoriti u roku od 15 dana. “Ukoliko ne odgovori ili nismo zadovoljni odgovorom, treba poslati prijavu državnim inspektorima”, rekli su nam.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu