Iako im se sviđa što više provode s obitelji, što su brojne usluge dostupne online i što više borave na otvorenom, hrvatski građani se zbog načina života i rada koje je donijela pandemija odjećaju izolirano i odvojeno, nedostaju im zagrljaji i putovanja, a mnogi zbog smanjenog prihoda kućanstva režu troškove. Pokazalo je to redovno istraživanje MasterIndex koje je za Mastercard u svibnju 2021. provela agencija za istraživanje tržišta Improve.
Prema rezultatima istraživanja, zbog uvođenja epidemioloških mjera, čak je 60 posto ispitanika izjavilo da im nedostaju društvena okupljanja. Starijim ispitanicima najviše nedostaje fizički kontakt – zagrljaji, dodiri, rukovanja – i obiteljska okupljanja. Nešto mlađim ispitanicima ponajprije nedostaju društvena okupljanja, kao i onim najmlađim, koji su se osim toga zaželjeli festivala i glazbenih koncerata te noćnih izlazaka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu