Razvoj događaja oko Uljanika upućuje da je stečaj sve izglednije rješenje za krizu za koju pulski brodograditelj od jeseni traži rješenje.
Novu slamku u vidu pozajmice za plaće potencijalni strateški partner Danko Končar nije uspio dobiti kod HBOR-a, a u međuvremenu iz njegove Kermas energije poručuju kako i dalje traže način da pokušaju pomoći u nastaloj situaciji. No, činjenica je da niti 16 milijuna eura koje traži Uljaniku ne bi bilo dovoljno da osigura poslovanje do odobrenja programa restrukturiranja. Za plaće u dva škvera mjesečno je potrebno 50 milijuna kuna, a povrh toga tvrtka nema novca niti za materijale i gradnju započetih brodova, a posve je jasno da Uljaniku novci nisu potrebni samo za jedan ili dva mjeseca, nego za još najmanje toliko.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.uvijek neka drama. tko ih piše? a moram reć da se divim ovim radnicima.. mogu tući 10 000 kn netto da se ne umore, a ovi štrajkaju da ostanu radit tamo gdje ne dobijaju plaću.. enigma.
Mogu, baš će zavarivač ili cijevomonter sa 55 ili 60 godina, kao i inženjer brodogradnje biti nekome interesantan za šankom… gluposti.
Valjda bi zaista trebali postati nacija konobara, kućospremaćica i šljakera po njemačkim diskonterskim trgovačkim lancima?
https://www.index.hr/vijesti/clanak/plenkoviceva-vlada-namjerava-unistiti-tisuce-malih-tvrtki/2017958.aspx
Neka predu u VLEN, tamo svakako fali tih djelatnosti
[/quote]
Ako ga Talijani ne zatvore u smislu operacionalizacije svojih budućih strateških planova. Očito brodogradnja baš nije “in” kad se jedan brodograditelj tjera u stečaj, a kod drugoga se prilikom preuzimanja očekuje da se valjda preuzimateljima plati premija!?
Koncept negativne premije… ako je i od Šavorića, Korunića i Pavića, previše je za ovu našu “malu baru”.
@spanac-pa čak i da je tomu tako, a nije, netko treba provesti procese restrukturiranja ili likvidacije! Ne vidim razlog zašto ne bi imali brodogradilište modernih brodova sa dodanom vrijednosti, ali bez lokalne mafije i pametnih stratega u turizmu!? Kakva Pula?
Bio sam na Dalekom Istoku i odgovorno tvrdim da je ovo sto mi imamo ovdje obicna zajebancija, igranje brodogradnje za skupe pare. U korejskom skveru se u suhom doku paralelno oprema 4 do 8 brodova, znaci ista pumpa i isti sarafi za nju ulaze u svim brodovima u istu minutu. Kod nas su proboji rokova za jednu gradnju veci od osnovnih rokova, a gubici veci od vrijednosti broda.
Uključite se u raspravu