Ulaskom u punopravno članstvo Europske unije mnoge hrvatske tvrtke profitirale su od novoga "domaćeg" tržišta s 500 milijuna potrošača. No, ima i gubitnika u tom procesu, a to su prije svega špediterske tvrtke koje se bave carinjenjem robe, jer su ukinute granice prema Sloveniji i Mađarskoj, a preko kojih je išla većina hrvatskog izvoza.
'Neopravdana hajka'
Zbog toga su tvrtke morale smanjiti obujam svojeg poslovanja te je konkurencija veća nego ikad i pazi se na svaki detalj. Poseban problem je pravna zbrka te nelojalna konkurencija, a što je situacija koja se kroz upravne, sudske, a i medijske, kanale provlači barem već dvije godine. S jedne strane tu je Carinska uprava koja već dvije i pol godine nije uspjela završiti natječaj za dodjeljivanje koncesija špediterskim tvrtkama za rad na carinskim prijelazima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu