Prvi put od privatizacije velikih brodogradilišta država je za neko od njih izdala jamstvo za kreditno zaduženje.
Konkretno, riječ je o riječkom 3. maju koji je dobio avansno jamstvo u iznosu od 12,9 milijuna USD, a kojim će se, kako je pojašnjeno, omogućiti realizaciju ugovorenog broda za prijevoz asfalta, nafte i kemikalija za švedskog naručitelja. No, iako je mnoge iznenadilo da se država i dalje pojavljuje u ulozi jamca brodogradilištima, davanje avansnih jamstava predviđeno je u ugovorima o privatizaciji i restrukturiranju za sva tri škvera i odobreno od Bruxellesa, u ograničenim okvirima za svaki od škverova. Ugovorom je predviđena i obveza države da brodogradilištima jamstva izda u roku od 45 dana od zaprimanja njihova zahtjeva. No, te se obveze, za razliku od slučaja 3. maja, država nije pridržavala i prema Brodosplitovim zahtjevima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu