Dostava kupljenog namještaja nekima tek nakon ‘lockdowna’

Autor: Marija Crnjak , 24. ožujak 2020. u 21:59
Preuzimanje ili dostava robe sa Jysk prodajnih mjesta sada nisu moguća/JYSK

Lesnina dostavlja robu samo ako je kupljena u web shopu, i to bez usluge unosa u stan.

Iako je proljeće razdoblje kada prodavaonice namještaja imaju najbolji promet, zahvaljujući ulaganju u smještajne objekte, korona ih je zatvorila, a online šoping ima svoja ograničenja. Putem su se kod nekih dogodile i “kvake”, pa ako ste proizvode kupili u trgovini dok je još radila, dostava će doći tek nakon obustave “lockdowna”.

To se konkretno dogodilo lancu Jysk, koji u Hrvatskoj trenutno dostavlja samo robu iz Poljske kupljenu preko web trgovine.

“Preuzimanje ili dostava kupljene robe sa Jysk prodajnih mjesta u ovom trenutku nisu moguća, jer su radnici iz prodavaonica odlukom uprave poslani na kolektivni godišnji odmor. Web shop je odvojeni kanal prodaje i nije povezan s prodajnim mjestima, narudžbe se šalju direktno s Jysk centralnog skladišta iz Poljske, a dostavljaju ih dostavne tvrtke vanjski partneri.

Web shop je zasad jedini kanal prodaje koji funkcionira. Dostave ne rade zaposlenici Jyska, već kuriri dostavnih tvrtki, jer takve djelatnosti smiju raditi”, pojašnjavaju u Jysku i mole za razumijevanje.

Lesnina dostavlja robu samo ako je kupljena u web shopu, i to bez usluge unosa u stan. Harvey Norman je svoje kupce obavijestio da njihova web trgovina radi bez prekida, dostava ide par dana od narudžbe, s tim da njihovi djelatnici nose rukavice i steriliziraju ruke prije i poslije svake isporuke. Ne ulaze u stan, a onima koji su platili takvu uslugu vraćaju novac.

Kupcima preporučuju da nakon raspakiravanja detaljno operu ruke. I Ikea je uvela beskontaktnu dostavu ispred stana ili kuće, kako bi se izbjegao kontakt s kupcima, napominju da su kašnjenja moguća, te da nema montaže namještaja.

Komentirajte prvi

New Report

Close