Dogus grupa u Zadru 2019. otvara prvi Hyatt hotel na Jadranu

Autor: Marija Crnjak , 22. rujan 2016. u 22:00
Uz hotel, sagradit će 115 luksuznih rezidencija te komercijalni dio s trgovinama

Na mjestu bivše Maraske ulažu 100 mil. €.

Dogus Croatia i Hyatt Hotels Corporation u proljeće 2019. godine otvaraju Hyatt Regency Zadar Maraska, prvi hotel pod Hyattovim brendom u Hrvatskoj, ali i na cijelom Jadranu.

Uz hotel, Dogus grupa sagradit će 115 luksuznih rezidencija te komercijalni dio s ekskluzivnim trgovinama i ugostiteljskim sadržajima, a vrijednost ulaganja iznosit će 100 milijuna eura. Projekt koji će se realizirati na mjestu bivše tvornice Maraska u četvrtak su na lokaciji predstavili investitori te predstavnici Hyatta, a na predstavljanju je bio i ministar turizma Anton Kliman.  "Otvaranje hotela Hyatt Regency Zadar Maraska naglašava naše ambicije u razvoju brenda Hyatt Regency. Ovaj hotel ne obilježava samo ulazak Hyatta na hrvatsko tržište, nego će biti i naš prvi hotel na Jadranskoj obali. Našim gostima namjeravamo pružiti vrhunski smještaj i usluge koje su Hyatt Regency učinile uspješnim i prepoznatljivim širom svijeta. Želimo biti i dobar susjed lokalnoj zajednici te pridonijeti osnaživanju turističkog profila Hrvatske", izjavio je Jacques Morand, regionalni potpredsjednik, Hyatt International Hotels and Resorts.

Hüsnü Akhan, predsjednik Uprave Dogus grupe, istaknuo je kako u Dogusu snažno vjeruju u veliki potencijal Hrvatske, zbog čega nastavljaju ulagati u područja i sektore koji se na održiv način uklapaju u korporativnu politiku grupe. Inače, Dogus s Hyattom surađuje već 20 godina u Turskoj."Oduševljeni smo što počinjemo jedan od prestižnih projekata u Zadru s našim partnerom Hyattom. Hrvatska ima velike mogućnosti za razvoj luksuznog turizma, na koji smo snažno usmjereni. Zajedno s Hyattom nadamo se da ćemo osnažiti potencijal ove regije", kazao je Naci Baserdem, predsjednik Dogus Turizam grupe. Burak Baykan, regionalni direktor Dogus grupe za Hrvatsku i Crnu Goru, podsjetio je da će s ulaganjem u hotel Maraska ukupni iznos ulaganja Dogus grupe u Hrvatsku porasti na 350 milijuna eura. "Zajedno s Hyattom radit ćemo na transformaciji stare tvornice pića u hotel koji će gostima ponuditi najvišu razinu usluge. Uvjereni smo da će brend poput Hyatta značajno pridonijeti atraktivnosti Zadra kao destinacije, ali i ukupnom razvoju ponude Hrvatske", kazao je Baykan.

Komentirajte prvi

New Report

Close