Turska Dogus grupa predstavila je u Dubrovniku svoj novi brend luksuznih hotela Mytha Anthology s gastro brendom Il Riccio, kojim je obuhvaćen i njihov hotel Villa Dubrovnik, a u planu su još neke restoranske lokacije u Hrvatskoj, moguće u Zagrebu, Splitu, Zadru i drugdje.
"Trenutno u brendu Mytha imamo sedam hotela u Europi, od kojih je jedan Villa Dubrovnik, a dva još planiramo u Dubaiju i prvi Dogusov hotel u SAD-u, u Miamiju iduće godine. Time se Dogus grupa pozicionira u tržišnom segmentu visokog luksuza u kojemu je, osim visoke razine usluge i kvalitete, iznimno važna vrhunska gastronomija i vrhunsko osoblje", rekao je direktor Mytha Hotel Anthology Ermanno Zanini.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.…ja ne znam da li ste vi drogirani ili što se događa s Dubrovnikom, ali, činjenica je – da
gost – na Jadranu plaća previše – NAJOBIČNIJI PROSJEČNI SMJEŠTAJ U HOTELU- kakav je u Villi Dubrovnik – koja je enormno precijenjena…….
Što je u Villi Dubrovnik tako bitno , i toliko drukčije od drugih hotela..? NIŠTA. Čisti prosjek…
malo više titraju oko gostiju, ljepše ti drže tanjur , i dva put – te pitaju da li još nešto trebaš?
Sobe su klasične, obične , normalno istrošene, nikakav poseban namještaj….mala terasica…
par fotelja…mali dio za neke sastanke…….plaža na kamenju…. zbilja bez veze ovako razvikano
i skupo bez svakog kriterija.. doručak…..koliko znam , hodaju s malim meniem i nude omlete na
petsto načina…nešto posebno???
Uključite se u raspravu