U prostorijama Večernjeg lista prošlog je tjedna žiri sastavljen od renomiranih stručnjaka različitih profesionalnih profila pogledao i ocijenio prezentacije finalnih radova prijavljene na natječaj Hrvatska pamet Hrvatskoj (HPH) koji se u organizaciji Poslovnog dnevnika održava drugu godinu zaredom. Studentski radovi i poslovni planovi nastali su unutar jedne od tri kategorije koliko ih ovogodišnje izdanje HPH-a broji, a finalisti su pred žirijem osim projektne dokumentacije trebali pokazati i vlastite prezentacijske vještine. Finalno žiriranje tako je otvoreno kategorijom Izvorno hrvatsko, u sklopu koje se prvi predstavio Luka Dragaš kojega je ideja promicanja Hrvatske putem prehrambenih proizvoda, konkretno čokolade Dobro, dovela do najužeg kruga.
Djilas
Vjerujem da potencijal naših proizvoda nije iskorišten sto posto.
Mladi imaju poduzetničke ambicije
Sljedeći su bili Matija Drniković koji je izložio trud uložen u razradu ideje računalne igre Čudnovate zgode šegrta Hlapića te Ivana Djilas koja je predstavila strategiju razvoja i brendiranja izvorno hrvatskih proizvoda. Nimalo laganu ulogu ocjenjivača tog su ponedjeljka preuzeli Nataša Novaković, savjetnica glavnog direktora za tržište rada i razvoj ljudskih potencijala Hrvatske udruge poslodavaca (HUP), zatim Petra Popek Biškupec, profesorica na ekonomskim predmetima Veleučilišta s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Miljenko Šimpraga, prorektor Sveučilišta u Zagrebu za inovacije, transfer tehnologije i komunikacije te Borivoje Dokler, pomoćnik glavnog urednika Poslovnog dnevnika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu