Telekomunikacijsko tržište tijekom proteklih 20-ak godina prošlo je kroz tektonske promjene od dolaska, odlaska i opet dolaska novih igrača, spajanja i akvizicija, uvođenja 3G, 4G do sadašnjeg 5G, više aukcija radiofrekvencijskog spektra, IPO-a HT-a, više izmjena regulativa. No unatoč ubrzanom razvoju tržišta i sveprisutnoj digitalizaciji, Hrvatska i dalje značajno zaostaje za ostatkom Europske unije. Zašto je tome tako i što nam je činiti kako bismo ostvarili zaokret pojašnjava Siniša Đuranović, član Uprave Hrvatskog Telekoma za korporativne poslove.
Prema podacima DESI indeksa za 2022 Hrvatska je na 21. mjestu dok je u kategoriji Povezivosti na 24. mjestu uz trend udaljavanja od EU prosjeka. Koji su razlozi za takvo stanje?
U Hrvatskoj se sve više prepoznaje digitalizacija kao ključan pokretač društva i gospodarstva, kako od strane javnih politika i društva tako i od strane poduzetnika. Međutim, naši EU susjedi su puno prije nas uvođenje digitalnih tehnologija stavili u središte svojih aktivnosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu