‘Dajete poslovnim ljudima sve što im treba, fokusirate se na bitno s visokom profesionalnošću, imate jak alat za jačanje gospodarstva’

Autor: Marija Crnjak , 23. veljača 2020. u 22:00
Član Uprave Večernjeg lista Renato Ivanuš, glavni urednik Poslovnog dnevnika Vladimir Nišević, direktorica i članica Uprave Večernjeg lista Andrea Borošić, urednica portala Poslovni.hr Tina Lakić i glavni urednik Večernjeg lista Dražen Klarić/B. F., G. J./PIXSELL

Našim uzvanicima obilježavanje novog portala i novina na letu i susretu u Dubrovniku svidjelo se kao inovativan i atraktivan event.

Iskoristili smo u četvrtak naš event predstavljanja novog izdanja portala Poslovni.hr i redizajna novina Poslovni dnevnik za jednu mini anketu. Pitali smo naše uzvanike u Dubrovniku zašto i kako čitaju Poslovni dnevnik, odlučuju li se radije za tiskano izdanje ili portal, te na koji način do njih stižu naše vijesti?

Također, pitali smo ih što za njihovo poslovanje i razvoj znače naši eventi, konferencije, paneli, edukacije i savjetovanja? Rezultati naše ankete su više nego zanimljivi, iako nas nisu puno iznenadili. Iako je digitalno doba, a rasprave o budućnosti printa vode se već godinama, rezultati naše male ankete idu u prilog svim našim izdanjima. Portal Poslovni.hr svima je na dnevnoj bazi izvor informacija i vijesti, smatraju da ih dobivaju skoro u realnom vremenu, što ih i više nego zadovoljava.

Mnogi na portal dolaze preko Facebooka, većina preko mobitela koji pregledavaju kroz čitav dan. Međutim, skoro pa neovisno o dobi naših pedesetak uzvanika, puno ih i dalje uživa u jutarnjem ritualu listanja novina uz kavu, mirisu novina, šuštanju papira. U novinama pronalaze analize, imaju dojam da uz novine imaju više vremena na temelju naših članaka doći do vlastitih analiza i zaključaka. To nam je svakako motiv da jednakim žarom nastavimo razvijati sve naše platforme. Tim više što se svi slažu u jednom, Poslovni dnevnik lišen je žutila i dnevno političkih populističkih tema, fokusira se na bitno i zadržava profesionalnost.

Usto, model event menadžmenta Poslovnog dnevnika pokazao se kao sjajna platforma za edukaciju, umrežavanje, razvijanje projekata i gospodarstva, ne samo u većim gradskim središtima već u mnogim drugim krajevima Hrvatske, koji su živnuli upravo zahvaljujući Poslovnom uzletu, Regionalnim danima EU fondova, konferencijama kao što su Croatia Waist Expo, Energy Market Forum i InvestCro, projektima kao što su Pametni gradovi i Hrvatska pamet Hrvatskoj. Uvjerili smo se još jednom snagu brenda Poslovni dnevnik.

Stojić Deban

Pokazali ste da na neki način povezujete sve dijelove RH, i u novinama i na webu.

Kako je poznato, povodom relauncha portala Poslovni.hr i redizajna Poslovnog dnevnika prošlog četvrtka smo okupili brojne uglednike iz privatnog i javnog sektora koji nas godinama čitaju i prate, ali i opskrbljuju zanimljivim i važnim pričama, vijestima i analizama. Pod sloganom “Jeste li spremni za novu business klasu?”, osigurali smo im nezaboravno business okruženje na ekskluzivnom poslovnom letu Croatia Airlinesa za Dubrovnik, kako bi zajedno s nama svjedočili novoj eri Poslovnog dnevnika i portala Poslovni.hr.

U Dubrovniku nas je dočekao gradonačelnik Mato Franković, domaćin koktela i svečane večere u poznatoj dubrovačkoj Gradskoj kavani Arsenal, uz nastup tenora Stijepe Gleđa Markosa. “Drago mi je da je Dubrovnik imao priliku ugostiti velik broj ljudi iz poslovnog svijeta, ali i političara, gradonačelnike i župane. Poslovni dnevnik pratim godinama, svaki dan, najčešće na portalu, posebno na mobitelu”, priznao nam je gradonačelnik Franković. Jasmin Bajić, predsjednik uprave Croatia Airlinesa, istaknuo je važnost Poslovnog dnevnika, jer se radi o novinama koje su prisutne u kabini business klase.

“Naši ih putnici, a to su najčešće poslovni ljudi, rado čitaju Poslovni tijekom svog putovanja. To je i naša dodana vrijednost”, pojasnio je Jasmin Bajić, predsjednik uprave Croatia Airlinesa, čiji su nas piloti spretno i sigurno doveli u Dubrovnik i vratili u Zagreb.

Bajić

Naši putnici, a to su najčešće poslovni ljudi, rado čitaju Poslovni tijekom svog putovanja.

Inače, kreativni tim Poslovnog dnevnika u suradnji s CA osmislio je “Pribor za preživljavanje”, paketić s letkom za pomoć protiv straha od letenja, tabletama protiv bolova, flasterima, čepićima protiv buke i mini bočicom Antique Pelinkovca. Croatia Airlines bila je glavni partner Poslovnom u ovom eventu, a uz ugodan let unatoč vjetrovitom vremenu zaslužni su za zagrijavanje u Business Loungu Međunarodne zračne luke Zagreb, na početku našeg izleta.

Upoznavanje ljudi
Ivan Anušić, župan Osječko-baranjske županije istaknuo je hvale vrijedan potez Poslovnog dnevnika. “Svakako treba održavati komunikaciju, ne samo kroz one obavezne sastanke nego i kroz ovakve ležerne susrete. Ovaj izlet nam je omogućio da upoznamo nove ljude, čak smo dogovorili nove aktivnosti. Svatko tko se bavi poslom i politikom i bitnim stvarima, a one su uvijek vezane uz biznis, treba biti u tijeku, a najozbiljniji na tržištu za to je svakako Poslovni dnevnik”, kazao je Anušić.

Iako priznaje da često nema vremena za čitanje, Vlado Čondić-Galiničić, direktor u Fortenova grupi zadužen za poljoprivredu prati Poslovni jer mu daje potrebne informacije s tržišta, bankarskopg sektora, pregled događaja. “Rado bih da u budućnosti i poljoprivreda bude više zastupljena, što vjerujem da će se dogoditi”, kaže Čondić Galiničić, koji spada u skupinu ljubitelja tiska i rituala novine s kavom.

Čondić-Galiničić

Rado bih da u budućnosti poljoprivreda bude više zastupljena, što vjerujem da će se dogoditi.

Dijana Bojčeta Markoja, direktorica Udruga društava za upravljanje mirovinskim fondovima i mirovinskih osiguravajućih društava ustvrdila je da je Poslovni je nezaobilazno štivo u njihovoj industriji, i jedna od prvih informacija koje dobivaju svako jutro. “Jedan od naših prvih jutarnjih zadataka je prolistati Poslovni dnevnik. Digitalno izdanje pratim, ali pripadam generaciji koja voli miris novina, a usto za razliku od portala gdje dobivamo brzu informaciju, novine nam daju dublju analizu i brojke. Poslovni je prava adresa ako trebate takvu informaciju”, zaključila je Markoja.

Jačanje gospodarstva
Ivan Bosančić, gradonačelnik Vinkovaca poručio nam je da su Večernji list i Poslovni dnevnik uvijek na razini zadatka kako su i navikli. “Na razini zadatka ste i ovaj put na ovom eventu u ugodnom društvu s tvrtkama, županima, gradonačelnicima koji je čine okosnicu razvoja gospodarstva i stvaranja uvjeta za gospodarstvo”, kazao je Bosančić. Ante Dabo, gradonačelnik Novalje uživao je u ugodnoj i opuštenoj atmosferi. Dabo također smatra da u medijskom prostoru danas dominiraju senzacije i žutilo.

Musa

Čitam Poslovni jer je jezgrovit, ono što treba poslovnim ljudima, bez žutila ali s informacijama.

“Poslovni dnevnik je nešto drugo, vrlo realno pristupate gospodarstvu na svim razinama, i kad je u pitanju lokalna uprava kao dio javnog servisa, te stvarate okvir za povezivanje s lokalnim gospodarstvo. Mediji imaju snažan alat u rukama za jačanje gospodarstva”, smatra Dabo. Mladen Fogec, predsjednik Udruge stranih ulagača u RH pohvalio je naš event, koji mu se sviđa jer je izašao iz standardnih okvira.

“Super je što nema formalizma i govorancija, manje više se znaju ljudi koji su se tu okupili i znaju što se događa u zemlji i koji su problemi. Ova razmjena iskustava i ovaj small talk su izvrsni, super je izvući ljude iz Zagreba, ima atraktivnost ali ima i onu dozu ozbiljnosti za poslovna događanja. To je novi koncept koji će i drugi morati slijediti”, poručio je Fogec. Fogec priznaje da više ne čita novine u printu. “Pročitam vijesti na I-padu prije spavanja i ujutro, a u Poslovnom često doznam i više nego bih očekivao”, kaže Fogec.

Priče o izdavateljima
Ivana Gažić, predsjednica Uprave ZSE ima pretplatu na Poslovni dnevnik i to je prvo što zaposlenici Burze čitaju ujutro čim stignu na posao. “Često u Poslovnom imamo vijesti koje su vezane uz naše izdavatelje, i onda im moramo slati upite, a imamo i papire. Redovito pratim i portal Poslovni.hr, ali priznajem da mi nije bilo lako steći tu naviku”, kaže Gažić. Bernard Jakelić, zamjenik predsjednika HUP-a uveo je takozvani paperless office, njegov stol je posve prazan.

“Imam samo monitor, instaliranu aplikaciju Poslovnog dnevnika i to je moja doza poslovnih vijesti”, kaže Jakelić. Kristijana Kapovića, načelnika Vira naše putovanje u Dubrovnik podsjetilo je na ekskurziju i srednjoškolske dane. Priznao nam je da u prvih 7,8 godina Poslovnog dnevnika nije vjerovao da bi takav projekt mogao uspjeti u Hrvatskoj. “Mislio sam da taj koncept neće proći, ali pokazali ste se žilavim, i to je sjajno. Poslovni uglavnom pratim online, a zadnjih pet godina imamo suradnju koja je kulminirala konferencijom Urbanizam i turizam na našem otoku, koja je okupila preko 120 sudionika i skoro pola Vlade”, kaže Kapović.

Christoph Schoefboeck, predsjednik Uprave Erste banke smatra ovaj izlet, i priliku da se podijele informacije van ureda, sjajnom idejom. “To je prilika da se okupe vrlo različiti ljudi iz različitih krugova i da se nekoliko sati druže u ležernom okruženju. Poslovni dnevnik čitam u tiskanom izdanju, ja sam generacija koja voli papir, iako pratim portale. Imate vrlo kvalitetne novine koje su u nekim segmentima bolje od takvih projekata u inozemstvu, pokrivaju čitav niz segmenata gospodarstva, i svaka vam čast da ste uspjeli ne samo sačuvati nego i razviti projekt i u tom virtualnom svijetu”, poručio nam je Schoefboeck.

Ana Stojić Deban, predsjednica Uprave Zagrebačkog holdinga, pozdravila je ideju Poslovnog dnevnika da organizira event u Dubrovniku. “Mislim da ste time pokazalo da na neki način povezujete sve dijelove RH, i u novinama i na webu. Osobno više pratim web izdanje za vijesti, ali print ne izostaje u mojoj dnevnoj rutini”, otkrila je Deban. Željko Turk, gradonačelnik Zaprešića i predsjednik Udruge gradova Hrvatske smatra da sve jedinice lokalne uprave svaki dan trebaju razmišljati na gospodarski način te kako da iz svojih budžeta stvaraju uvjete za njegov razvoj.

“Stoga je vrlo važan svaki oblik edukacije i informacije koji pružate kroz sve svoje platforme, uključujući i primjerak Poslovnog dnevnika koji je svako jutro na mom stolu, a daje mi informacije koje bi mi inače promakle”, smatra Turk. Mario Musa, predsjednik uprave Hrvatske lutrije Poslovni dnevnik čita niz godina, još otkad je bio prilog Večernjeg lista. “Jer je sažet, jezgrovit, ono što treba poslovnim ljudima, bez žutila ali i s vrlo zanimljivim informacijama”, Kaže Musa, te priznaje da mu je izlet pozitivno iznenađenje, jer od početka nije znao sve detalje putovanja koji su ga oduševili. Medeja Lončar predsjednica uprave Siemensa, pojašnjava kako joj je, budući da radi u Hrvatskoj i Sloveniji, jako važno pratiti vijesti iz obje zemlje, što joj je najzgodnije putem portala. “Jako mi je bitno što se događa iz hrvatskog poslovnog svijeta, što mi pružate u potpunosti”, kaže Lončar, koja se teško organizirala za izlet, ali joj je drago da je pristala i pobjegla u romantični Dubrovnik.

1,06

milijuna jedinstvenih korisnika zabilježio je u siječnju portal Poslovni.hr oborivši dosadašnji rekord

Ana Mandac, pomoćnica ministra gospodarstva smatra da je ovaj event vrlo inovativan. “Želja mi je da mediji budu zainteresirani da prate rad Vlade kroz svoja ministarstva, i da nas češće kontaktiraju kako bi provjerili informacije i saznali što sve radimo da bi unaprijedili hrvatsko gospodarstvo. Poslovni dnevnik je jedini koji prati gospodarstvo na taj način i time se više trebate pohvaliti”, ističe Mandac. Zvonimir Novosel, gradonačelnik Jastrebarskog, prisjetio se da od 15 godina Poslovnog, Jastrebarsko s nama surađuje već 7 godina. “Jedan od prvih Poslovnih uzleta bio je baš u Jaski, i na to smo vrlo ponosni, i želim vam još puno ovakvih obljetnica”, poručio je Novosel.

Goran Pauk, šibensko-kninski župan i predsjednik Zajednice županija ističe kako je u čestom poslovnom kontaktu s Poslovnim i Večernjim koji su neizostavni izvor vijesti i analiza, a i često ga zove naša novinarka Marija Brnić kako bi došla do informacija. Tamara Perko, predsjednica Uprave HBOR-a uz vijesti i analize iz Hrvatske, sa sadržajima o njihovim aktualnim i potencijalnim klijentima, posebno ističe važnost vijesti iz regije. Krešimir-Renzo Prosoli, vlasnik Real Grupe, kaže da uvijek ima vremena čitati Poslovni dnevnik, jer mu daje u kratkim crtama sve informacije vezane uz gospodarstvo, biznis, okruženje, stvari koje su mu bitne u poslu.

“Jako mi se sviđa novo izdanje weba jer vidim da je puno proaktivnije, inspirativnije i bolje prilagođeno nama koji na brzi način želimo doći do informacija, kaže Prosoli. Blaženko Boban, splitsko-dalmatinski župan ističe kako kao pretplatnici, u njegovom uredu redovito prate Poslovni dnevnik. “Ovaj event nam je jako koristan jer se u susretima s poslovnim svijetom puno nauči. Čovjek koji puno ne uči neće imati uspjeha u životu, a Poslovni dnevnik je jedan od dobrih učitelja u svemu tome”, kaže Boban.

Preko 40 tekstova
Vladimir Nišević, glavni urednik Poslovnog dnevnika pojasnio je uzvanicima kako nastaju svi naši sadržaji. “Ukratko, to su kreativni, pomalo obrnuti čudaci koji svaki dan nekako uspiju proizvesti 20 do 30 stranica novina i preko 40 tekstova na portalu i odrade stotinjak projekata, okruglih stolova i konferencija. Svi mi zajedno, uprava i urednici, mi dolazimo i odlazimo i nismo toliko važni kao oni u Zagrebu koji proizvode sadržaj”, naglasio je Nišević.

PD je snažan brend u i event menadžmentu
“Kada sam u Poslovni stigla 2013. godine imala sam sreću da sam naišla na jednu kvlitetnu ekipu s kojom sam zajedno uspjela promijeniti biznis model i razviti model event menadžmenta koji je danas bitan financijski faktor”, naglasila je Andrea Borošić, direktorica i članica uprave Večernjeg lista i Poslovnog dnevnika. “Upravo taj ‘know how’ pomogao je i u rekonstrukciji Večernjeg lista koji je također došao pod moje okrilje 2016. godine. Sve to ne bi bilo moguće bez vas naših partnera, jer bez financijske podrške ne ide ni u tvrtkama, ni na tržištu. Čitajte nas klikajte nas i nadamo se da ćete se danas provesti ugodno, poručila je Andrea Borošić uzvanicima na svečanoj večeri u Dubrovniku.

New Report

Close