Od 78.470 novih kvota za strane radnike, koliko je Vlada odobrila za iduću godinu, a što je za 10-ak tisuća više u odnosu na ovu, našlo se i 490 za komunikacije, marketing i digitalne medije.
Za tu količinu izborila se Hrvatska gospodarska komora zahvaljujući zalaganju i inicijativi svojeg Udruženja marketinga, koje, pokazala je analiza potreba za kvalificiranim radništvom u informacijskoj i komunikacijskoj industriji, zaista vapi za ekspertima pa je i njihovo dovođenje izvana postalo imperativ. Predsjednik Udruženja Božidar Abramović kaže da su uspjeli osvijestiti nedostatak radne snage u tim zanimanjima koja su ipak relativno nova na tržištu rada.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu