Uz globalno prepoznatljivi brend Vegeta, koprivnička Podravka u svom bogatom proizvodnom asortimanu broji i mnoštvo slatkih proizvoda, i to ne samo iz linije simpatičnog medvjedića Lino, već i onih koji zapravo kao svojevrsna sirovina ili ključno pomagalo služe za daljnju pripremu vrhunskih slastica kako u tvrtkama kojima je slastičarstvo osnovna, tržišno-komercijalna djelatnost tako i u kućnoj radinosti samoukih kuharica ili kuhara. O tim slatkim 'tajnama', ali i problemima s kojima se u oštroj tržišnoj utakmici suočava koprivnički prehrambeni div govori Dunja Milošić Odobašić, zaposlena na poziciji menadžerice kategorije u marketingu Podravke.
44posto
iznosio je udio prodaje slastica Podravke na domaćem tržištu
Koji udjel u ukupnoj proizvodnji Podravke otpada na slatki program i donosi li on veći prihod na domaćem tržištu ili kroz izvoz?
Na slatki program u Podravci otpada znatan dio proizvodnje i prodaje, a taj udjel svake godine raste. Stoga se slastice po ostvarenim prihodima već godinama nalaze među strateškim Podravkinim kategorijama kao što su dodaci jelima, Podravka jela i dječja hrana. S godinama udio domaće prodaje u ovoj kategoriji ustupa mjesto izvozu. Tako je prodaja na domaćem tržištu tijekom 2013. godine iznosila 50 posto, da bi ove godine pala na 44 posto. Evidentno je da vanjska tržišta i izvoz jačaju u prodaji Podravka slastica.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu